//
کدخبر: ۲۲۵۵۴۵ //

سرعت غیرمجاز ۲ برادر را در کرمانشاه به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: 2 برادر جوان کرمانشاهی شب گذشته به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل خودرویشان به کام مرگ فرو رفتند.

سرعت غیرمجاز 2 برادر را در کرمانشاه به کام مرگ کشاند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "فضل الله شیری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دوشنبه شب یک مورد واژگونی خودرو به پلیس راهور گزارش و همکاران ما برای بررسی صحنه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه حوالی پل مدافعین حرم واقع در بزرگراه امام حسین (ع) رخ داده بود، ساعت ان را 23:30 دقیقه اعلام کرد و افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راهور مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ شیری خاطرنشان کرد: این خودرو که 2 برادر جوان 25 و 22 ساله سرنشین آن بودند، پس از واژگونی به جدول و سپس دیواره پل برخورد می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: در این حادثه متاسفانه هردو برادر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی یادآور شد: طبق بررسی های کارشناسان پلیس راهور، ناتوانی راننده در کنترل خودرو به علت سرعت بیش از حد علت واژگونی خودرو و بروز این حادثه مرگبار بوده است.

سرهنگ شیری در پایان از شهروندان خواست تا در ساعات پایانی شب و به گمان خلوت بودن خیابان ها از رانندگی با سرعت بالا خودداری و قوانین و مقررات را رعایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان