//
کدخبر: ۲۲۴۷۳۰ //

اتفاقی معجزه آسا؛انفجاری که ختم به خیر شد!

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج گفت: انفجار شدید ناشی از نشت گاز، یک واحد مسکونی در دهستان دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد را دچار خسارت کرد.

اتفاقی معجزه آسا؛انفجاری که ختم به خیر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

«محمد رستمی» در گفت‌وگو با خبرنگار، افزود: ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه، ۱۷ آبان ماه بر اثر نشت گاز منزل مسکونی واقع در روستای "امیر آباد" دهستان "دشتروم" شهرستان بویراحمد به شدت دچار خسارت شد.

وی اظهارکرد: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی پراید که در حیاط این منزل مسکونی پارک بود براثر برخورد درب و پنجره دچار خسارت شد و به درب، پنجره ها، سقف و لوزام خانگی این منزل مسکونی نیز خسارت وارد شد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری یاسوج با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، ادامه داد: ۵ نفر اعضای این خانواده که در حال استراحت بودند به طور معجزه آسایی از این حادثه نجات یافتند.

رستمی تصریح کرد: گاز ماده خطرناکی است که با نشست و تجمع آن و ایجاد کوچکترین جرقه ای منجر به انفجار می شود.

وی با بیان اینکه مردم باید در این موارد احتیاط و از نشت گاز به ویژه در مکان های سربسته جلوگیری کنند، بیان کرد: در صورت نشست و تجمع گاز در مرحله اول با باز کردن درب و پنجره هوای آلوده را تخلیه و از روشن کردن لامپ و دیگر وسایل برقی و گاز سوز تا عادی شدن شرایط خود داری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۴۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان