//
کدخبر: ۲۲۲۷۵۴ //

شلیک به یک زن در خیابان پر از آدم ! / در آبادان رخ داد + جزییات

علت تیراندازی های هفته گذشته آبادان هنوز مشخص نشده و پلیس در حال انجام پیگیری های لازم برای شناسایی عاملان تیراندازی است.

شلیک به یک زن در خیابان پر از آدم ! / در آبادان رخ داد + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

 علت اصلی تیراندازی های هفته گذشته در منطقه کشتارگاه و کوی فرهنگیان هنوز مشخص نشده ولی پلیس آبادان مدعی شده  که چندنفر را دستگیرکرده است.

درپی وقوع یک فقره درگیری وتیراندازی وحشتناک با سلاح های کلاشینکف در ساعت 12شب هفته گذشته درمنطقه جرم خیز گشتارگاه بهار 2 به سمت منزل شخصی به نام ملا (ه) صورت گرفت .

این تیراندازی ها به مدت طولانی ادامه پیدا کرد در همین رابطه تعداد زیادی از اهالی مناطق کوی کارگر طیب و همچنین بهار ضمن تماس باخبرنگار رکنا درخوزستان اظهار داشته اند که تیراندازی های رگباری با سلاح کلاشینکف باعث رعب وحشت برای خانوادهایشان شده و این تیراندازی ها مدتی ادامه داشته است.

درادامه همین درگیری ها ساعت 22:20دقیقه پنجشنبه شب نیز 2موتورسوار  با در دست داشتن سلاح کلت کمری و کلاشینکف وارد منطقه کوی فرهنگیان خیابان دهم شده و اقدام به تیراندازی می کنند که منابع محلی اعلام کردند که یک زن از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است که به نظر می رسد این 2 تیراندازی با یکدیگر مرتبط باشند .

 باتوجه به رعب و وحشت بوجود آمده هیچ یک ازمسئولین امر در این خصوص هیچ اطلاع رسانی نکرده اند. درهمین رابطه یکی از مسئولین امنیتی که نخواست نامی از اوبرده شود ضمن تأیید خبر تیراندازی های رعب آور هفته گذشته در آبادان اظهار داشت:  که تاکنون چند نفر در این خصوص دستگیر شده اند و تلاش برای دستگیری عاملین این تیراندازی ها ادامه دارد .

وی علت درگیری را مشکلات و اختلافات قدیمی اعلام کرد و گفت : در روزهای گذشته اوضاع آرام  تر شده است لازم به ذکراست سکوت درخصوص تیراندازی های این چنینی توسط مسئولین امنیتی و انتظامی شهرستان باعث می شود مردم به شایعات توجه کنند و احساس ناامنی بوجود بیاید که امیدواریم مسئولین امر همانگونه که موارد مثبت را به گوش شهروندان می رسانند درخصوص موارد این چنینی نیز به مردم اطلاع رسانی صحیح کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان