//
کدخبر: ۲۲۲۱۵۳ //

پنج تن زنده زنده توسط کودک بی رحم در آتش سوختند

با وجود اندوه و مصیبتی که پسر کاترینا برایش ایجاد کرده، او هنوز با فرزندش مسامحه می‌کند و سعی دارد تا فرزند خود را یک بیمار روحی و روانی جلوه بدهد و می‌گوید با وجود این تراژدی غمبار هنوز کایل را دوست دارد. اما خواهر کاترینا که سامانتا نام دارد و فرزندش را نیز در این آتش سوزی از دست داده، خواستار...

پنج تن زنده زنده توسط کودک بی رحم در آتش سوختند
به گزارش فرتاک نیوز،

پسر بچه‌ای به نام «کایل الوود» نه ساله با اتهام قتل درجه یک مواجه است. او متهم است که در خانه‌ای در ایالت ایلینوی ایالات متحده آمریکا، عمداً آتش روشن کرده و منجر به مرگ پنج تن از اعضای یک خانواده شده است. روزنامه دیلی میل انگلستان به نقل از «ژورنال استار» می‌نویسد: کایل وقتی روبه روی قاضی در دادگاهی در «وودفورد» ایستاد، دستپاچه و مضطرب بود، او پس از پایان محاکمه همراه مادربزرگ و پدربزرگ پدری اش از سالن محاکمه خارج شد.

در طول محاکمه، وکیل مدافع او مجبور شده بود تا برخی از اصطلاحاتی را که قاضی به کار می‌برد، از جمله قتل عمد و ... که برای یک کودک قابل درک نیست را برای او توضیح بدهد.

کایل با اتهام قتل درجه یک روبه روست، زیرا با آتش افروزی اش، اعضای خانواده از جمله نامزد مادرش «جیسون وول» ۳۹ ساله، مادربزرگش «کاترین مواری» ۶۹ ساله، و برادران ناتنی اش «آریل» یک ساله و «دایمون» دو ساله و دختر خاله دو ساله اش کشته بشوند.

«کاترینا الوود» ۲۷ ساله، مادر کودک می‌گوید پسرش کایل وحشی و درنده خو نیست، بلکه از یک بیماری روانی رنج می‌برد و همین امر زمینه ساز چنین جنایتی شده است، او ادعا می‌کند کایلی نه ساله از اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی، بیش فعالی و نقصان در تمرکز رنج می‌برد و پیش از این نیز خاطرات بدی از آتش و فندک داشته است.

کاترینا الوود در حالی که زیر گریه می‌زند به خبرنگار شبکه «سی بی اس» می‌گوید: من روبه روی خانه ایستادم و وقتی صدای فریاد‌های نامزد و بچه هایم را می‌شنیدم که در حال سوختن بودند جز معذرت خواهی نمی‌توانستم عکس العملی نشان بدهم.

با وجود اندوه و مصیبتی که پسر کاترینا برایش ایجاد کرده، او هنوز با فرزندش مسامحه می‌کند و سعی دارد تا فرزند خود را یک بیمار روحی و روانی جلوه بدهد و می‌گوید با وجود این تراژدی غمبار هنوز کایل را دوست دارد. اما خواهر کاترینا که سامانتا نام دارد و فرزندش را نیز در این آتش سوزی از دست داده، خواستار اجرای قانون و رفتن کایل به زندان است؛ خواه این اتفاق عمدی باشد یا بدون اراده کایل و ناشی از بیماری روح و روانی او.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۱۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان