//
کدخبر: ۲۲۰۰۳۲ //

چرخ گوشت ۴ انگشت پسر جوان را بلعید+ تصاویر

چهار انگشت پسر جوان حین کار، در دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی فرو رفت.

چرخ گوشت ۴ انگشت پسر جوان  را بلعید+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 10:20 صبح امروز همزمان با تماس کارفرمای یک کارگاه شیرینی‌پزی در محله رسالت و اعلام وقوع حادثه گیرکردن دست کارگر جوان در چرخ‌گوشت صنعتی، کارگر مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا واقع در خیابان امام خمینی انتقال یافت.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران نیز به محض دریافت این خبر و همچنین پیش از رسیدن مصدوم به بیمارستان، آتش‌نشانان نجاتگر ایستگاه یک مستقر درمیدان حسن‌آباد را به بیمارستان سینا اعزام کرد.

حبیب دلاوری؛ فرمانده گروه امداد و نجات ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: بنابر گفته شاهدان، کارگر 20 ساله در کارگاه شیرینی‌پزی در حال کار بود که ناگهان دست وی داخل چرخ‌دنده‌های چرخ‌گوشت صنعتی فرو رفت.

وی افزود: نجاتگران آتش‌نشانی با حضور در بیمارستان، تمام تجهیزات موردنیاز برای امدادرسانی را در اتاق عمل آماده کرده تا به محض حضور آمبولانس اورژانس در بیمارستان و انتقال مصدوم به بخش اورژانس، به سرعت عملیات خود را آغاز کنند.

دلاوری خاطرنشان کرد: با رسیدن مصدوم به بیمارستان، آتش‌نشانان، مصدوم را به اتاق عمل انتقال داده و در حضور کادر پزشکی و پس از بیهوشی وی توسط دکتر متخصص بیهوشی، کار برشکاری بدنه چرخ‌گوشت صنعتی را برای رهاسازی دست این جوان شروع کردند.

فرمانده گروه امداد و نجات ایستگاه یک سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان با بررسی کامل شرایط دست مصدوم که از ناحیه کف دست و چهار انگشت وی (غیر از انگشت شست) توسط چرخ گوشت بلعیده شده بود، با دقت بسیار، بدنه چرخ‌گوشت را برش داده و دست کارگر جوان را از میان دنده‌های چرخ‌گوشت بیرون آوردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ متأسفانه چهار انگشت دست راست این کارگر به سختی دچار آسیب‌دیدگی شد که وی پس از آزادسازی از میان دستگاه چرخ‌گوشت، در اختیار پزشکان بیمارستان قرار داده شد تا اقدامات پزشکی برای درمان دست آسیب‌دیده صورت گیرد.

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌نشانی ,

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۰۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان