//
کدخبر: ۲۱۹۹۶۴ //

اختلافات خانوادگی باعث قتل دختر ۱۴ ساله شد/ قاتل خواهر مقتول است

اراک- فرمانده انتظامی شهرستان خنداب گفت: فردی که خواهر ۱۴ ساله خود را به دلیل اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب به قتل رسانده و متواری بود،‌ ساعتی بعد از وقوع جرم دستگیر شد.

اختلافات خانوادگی باعث قتل دختر 14 ساله شد/ قاتل خواهر مقتول است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ عبدالرضا جودکی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: شب گذشته(دوشنبه) گزارشی از یک مورد درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود:‌ در تحقیقات انجام شده مشخص شد که برادری به علت برخی اختلافات خانوادگی، خواهر ۱۴ ساله خود را با سلاح سرد مجروح کرده که فرد مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی انتقال شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متاسفانه فرد مصدوم ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

جودکی تصریح کرد:‌ با توجه به فرار فرد قاتل،‌ بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد و ساعتی بعد این فرد در منزل یکی از بستگانش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اعتراف متهم به قتل خواهرش به علت برخی اختلافات خانوادگی گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۹۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان