//
کدخبر: ۲۱۸۳۲۸ //

پلیس ایران مسئولیت اجرایی در عراق ندارد

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تاکید کرد که هیچ مشکلی در مرز مهران وجود ندارد.

پلیس ایران مسئولیت اجرایی در عراق ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار محسن فتحی زاده در حاشیه هشتمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی کشور که پیش از ظهر امروز در مقر ناجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در مورد بازگشایی مرز خسروی اظهار کرد: مشکلاتی از طرف کشور عراق در مرز خسروی وجود داشت و از طرف ایران هیچ مسئله‌ای نداشتیم به همین دلیل نیز ما گفته بودیم که هر زمان مشکلات از سوی طرف عراقی رفع شود مرز باز خواهد شد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا درباره وضعیت تردد در مرز مهران نیز گفت: هیچ مشکلی در مرز مهران وجود ندارد و تردد در حال انجام است. ما سال گذشته در یک روز عبور 189 هزار نفر را ثبت کردیم. بنابراین امسال نیز هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت و مردم و پلیس با مشارکت یکدیگر آن را مدیریت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا درباره وضعیت کشور عراق در آستانه اربعین گفت: امنیت در کشور عراق برقرار است و دولت و پلیس عراق نیز در آماده باش هستند. ضمن اینکه مردم عراق نیز مردم اربعینی و مهمان نوازی هستند و می‌دانند در این ایام چطور از زائران و مهمانان خود استقبال کنند.

وی در مورد اینکه آیا پلیس ایران در کشور عراق نیز اقداماتی را انجام خواهد داد یا خیر؟ گفت:‌ ما در کشور عراق هیچ مسئولیت اجرایی نداریم.

سردار فتحی زاده در مورد مرزهای چذابه و شلمچه گفت: هیچ مشکلی در این مرزها نیز نداشتیم و تردد در این دو مرز و همچنین مرز مهران از ابتدای ماه محرم و این ایام که تعداد زائران افزایش یافته، بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان