//
کدخبر: ۲۱۳۹۵۵ //

انفجار بر اثر نشت گاز در منزل مسکونی ۷ مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل گفت: دقایقی پیش انفجار یک واحد منزل مسکونی بر اثر نشت گاز شهری در اردبیل ۷ نفر مصدوم بر جای گذاشته است.

انفجار بر اثر نشت گاز در منزل مسکونی ۷ مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ایمانی اظهار داشت: انفجار یک واحد منزل مسکونی بر اثر نشت گاز شهری در اردبیل  7 نفر مصدوم بر جای گذاشته است و مصدومان این حادثه نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های اردبیل منتقل شده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت مصدومان این حادثه افزود: تمامی مصدومان این انفجار با تلاش آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل از زیر آوار بیرون کشیده شده‌اند و بلافاصله توسط عاومل اورژانس به بیمارستان‌های اردبیل منتقل شدند اما در حال حاضر وضعیت 2 تن از مصدومان این حادثه وخیم اعلام شده است.

مجید محمد غریبانی رئیس اورژانس استان اردبیل نیز در ادامه با بیان اینکه هم‌اکنون مصدومان این حادثه در بیمارستان‌های اردبیل بستری هستند تصریح کرد: هم‌اکنون مصدومان این حادثه در بیمارستان‌ فاطمی اردبیل بستری هستند و 2 تن از مصدومانی که حال عمومی‌شان وخیم اعلام شده است نیز در حال انجام اقدامات اورژانسی هستند.

رئیس اورژانس استان اردبیل با اشاره به عدم توجه مردم به صدای آژیر نیروهای امدادی بیان کرد: متاسفانه در مسیر اعزام نیروهای امدادی به ویژه اورژانس و آتش‌نشانی به محل حادثه انفجار امروز در اردبیل مردم به صدای آژیر خودروهای امدادی توجی نکرده و ترافیک ایجاد کردند، از مردم فهیم اردبیل تقاضا داریم در صورت مشاهده خودروهای امدادی در خیابان‌ها با رفع ترافیک مسیر را برای حرکت نیروهای امدادی باز کنند و ما و همکاران را در انجام وطایف خود همراهی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان