//
کدخبر: ۲۱۲۲۷۲ //

یک زن و ۲ مرد غریبه در دانشگاه تهران همه را شوکه کردند!

3 سارق که تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی یک دانشگاه را در پایتخت سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

یک زن و 2 مرد غریبه در دانشگاه تهران همه را شوکه کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: عصر روز چهارشنبه گذشته خبری در خصوص سرقت اموال یک دانشگاه در تهران به این پایگاه ارجاع شد که با توجه به دستور مرجع قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری سارقان، موضوع در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات میدانی برای پیدا کردن سرنخی از سارقان آغاز شد.

 او افزود: با توجه به اینکه اموال مسروقه شامل تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال بود، بررسی‌های تخصصی و دقیق‌تر در دستور کار قرار گرفت که پس از اقدامات فنی و پلیسی سارقان شناسایی و تیم مجربی از مأموران این پایگاه به مخفیگاه آن‌ها در حوالی خیابان ظفر، اعزام و در نهایت تمامی سارقان که در قالب یک باند سه نفره متشکل از یک زن و ۲ مرد بود دستگیر و به مرجع قضایی تحویل شدند.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی پایتخت، تصریح کرد: از مخفیگاه سارقان تعدادی دستگاه PCR، میکرو فیوژ، میکروسکوپ کلومپوس، هیتر ترمو بلاک و ترمو بلاکر، کشف شد که پس از صورت جلسه به نهاد حراست دانشگاه مذکور بازپس داده شد.

سرهنگ شاملو، بیان داشت: خودرو متهمان نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و پرونده متهمان و مرجع قضایی در حال پیگیری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان