//
کدخبر: ۲۰۹۴۳۹ //

۲ کشته و یک مصدوم در تصادفات وقوعی محورهای زنجان

رئیس پلیس راه استان از وقوع 2 حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت در این تصادفات دو نفر کشته و یک نفر مصدم شدند.

2 کشته و یک مصدوم در تصادفات وقوعی محورهای زنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباس مظفری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور دندی – زنجان تیم گشت پلیس راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با حضور ماموران در محل، طی بررسی‌های به عمل آمده و شواهد عینی موجود در صحنه مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده ولوو واژگون شده است.

سرهنگ مظفری افزود: در این حادثه، سرنشین 17 ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: همچنین در حادثه دیگر در اتوبان زنجان - قزوین  نیز یک دستگاه سواری سوزوکی با یک عابر پیاده 70 ساله برخورد که متاسفانه عابر بر اثر شدت ضربه وارده جان باخت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه علت این حادثه‌ها در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از انحراف به چپ و تغییر ناگهانی مسیر و سبقت‌های غیر مجاز خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان