//
کدخبر: ۲۰۸۰۲۹ //

نزاع دسته‌جمعی در نیشابور و مجروحیت ۳ نفر با اسلحه شکاری

‌فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: براثر وقوع نزاع دسته جمعی و تیراندازی با اسلحه شکاری در این شهرستان سه نفر مجروح شدند.

نزاع دسته‌جمعی در نیشابور و مجروحیت 3 نفر با اسلحه شکاری
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین دهقان‌پور با تاکید بر اینکه در این نزاع هیچ گونه قتلی رخ نداده است، بیان کرد: این نزاع شب گذشته در روستای بشنیج از توابع بخش مرکزی نیشابور رخ داده است.

وی ادامه داد: پس از اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی و تیر اندازی در روستای بشنیج به فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله عوامل گشت کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی نیشابور عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مشخص شد، 8 نفر با 6 دستگاه خودرو سواری به علت اختلافات قبلی به وسیله سلاح سرد با یکدیگر درگیر می‎شوند و یکی از طرفین با اسلحه شکاری به سمت مغازه‌ای تیراندازی می‎کند که در این تیراندازی ضمن شکستن شیشه مغازه، سه نفر را مجروح کرده و از محل متواری می‌شود.

دهقان‌پور افزود: این سه مجروح به بیمارستان منتقل شدند و با دستور فرماندهی انتظامی شهرستان و پیگیری مقام قضایی تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد.

دهقان‌پور بیان کرد: با تلاش پلیس و همکاری شهروندان در کمتر از 2 ساعت 3 متهم دیگر این پرونده در یکی از روستاهای دیگر بخش مرکزی(ده شیخ) شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ضمن بازرسی از خانه یکی از متهمان و کشف یک قبضه اسلحه شکاری و فشنگ مربوطه از 4 دستگاه خودرو متهمان پس از توقیف و بازرسی انواع سلاح سرد کشف شده است.

دهقان‌پور عنوان کرد: تاکنون 4 تن از نزاع کنندگان دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

نجات ۹ نفر در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد

در حادثه دیگری که شب گذشته به وقوع پیوست رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کاشمر از دسترسی به ۳ خانواده گرفتار در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد خبر داد.

احمد رضاپور به خبرنگار ایسنا گفت: پس از دریافت خبر گمشدگی ۳ خانواده در ارتفاعات آبگرم خلیل‌آباد بلافاصله یک تیم کوهستان این جمعیت به محل حادثه حرکت کردند.

وی اظهار کرد: پس از تلاش خستگی ناپذیر  ۴ساعته تیم کوهستان و دسترسی به خانواده‌ها عملیات نجات را انجام داده و ۹ نفر را تا حاشیه جاده همراهی کردند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۸۰۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان