//
کدخبر: ۲۰۷۴۴۳ //

‍ تلفات انسانی جاده های کرمانشاه ۲۷ درصد کاهش یافت

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه، از کاهش ۲۷ درصدی تلفات انسانی در جاده های درون شهری استان خبر داد و گفت: متاسفانه جاده های ما وضعیت مناسبی ندارند.

‍ تلفات انسانی جاده های کرمانشاه ۲۷ درصد کاهش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه روز یکشنبه در جمع معاونین عمرانی فرمانداری های استان کرمانشاه افزود: همۀ فرمانداری ها موظفند از کنگاور تا مرز خسروی، پیگیر وضعیت جاده ها، امکانات رفاهی بین مسیر و امنیت مسیرهای عبوری زائران باشند.

وی از معاونین عمرانی فرمانداری های استان خواست؛ ساخت و سازهای غیرمجاز را جدی بگیرند و جلسات مبارزه با زمین خواری را حتما" تشکیل دهند و پیگیر مصوبات و اجرای آنها باشند.

کهریزی در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و اینکه زائران برای سفر به عراق نیازی به ویزا ندارند، پیش بینی کرد بخش زیادی از زائران در اربعین امسال از مرزهای استان کرمانشاه وارد عراق شوند.

وی اظهار داشت: اوایل شهریور ماه با حضور وزیر کشور مرز خسروی به طور رسمی بازگشایی می شود و ما باید بخوبی از این قضیه استفاده کنیم.

در این جلسه که بیش از چهار ساعت طول کشید، معاونین فرمانداری ها مشکلات و معضلات شهرستانهای خود را مطرح کردند و برای پیگیری پروژه های نیمه تمام و یا طرح های مورد نیاز، خواستار پیگیری و تخصیص اعتبار از مسئولان استانداری شدند.

عمدۀ مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان فرمانداری ها مربوط به ترافیک شهری و راههای کنترل آن، آسفالت و روکش جاده های درون شهری و برون شهری، بالابردن امنیت جاده ها، رفع مشکل تصفیه خانۀ شهرستانها، عدم ارتباط مفید و مؤثر فرمانداری ها با شهرداری و شورای شهر، کمبود نیروی فنی و متخصص در فرمانداری ها، ساختمان های اداری فرسودۀ داخل شهر، فاضلاب شهرها و روستاها، روشنایی معابر شهری و روستایی، کمبود تجهیزات آتش نشانی و امکانات مدیریت بحران، لایروبی رودخانه ها، پسماندها، املاک قولنامه ای، خط کشی و علائم جاده ای، گازرسانی روستاها و برخی پروژه های نیمه تمام در شهرستانها بود که مدیران استانداری قول دادند تا حد امکان پیگیر این مشکلات خواهند بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان