//
کدخبر: ۲۰۷۳۰۷ //

۲ غرق شدگی در خرمشهر به فاصله یک روز

فرمانده انتظامی خرمشهر از غرق شدگی جوانی ۱۸ ساله در روز یکشنبه و غرق شدگی کودکی ۵ ساله در روز گذشته خبر داد.

۲ غرق شدگی در خرمشهر به فاصله یک روز
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ  همت علی ترکارانی اظهار کرد: نوجوانی ۱۸ ساله بر اثر غرق شدگی در کانال آب در محرزی نهر ۶ خرمشهر جان باخت.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه و بررسی صورت گرفته، مشخص شد این نوجوان ۱۸ ساله به همراه دوستانش برای شنا کردن درکانال آب محرزی نهر ۶ خرمشهر رفته بود که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا و بی احتیاطی غرق شده است.

فرمانده انتظامی خرمشهر به اتفاقی مشابه در روز گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته نیز کودکی پنج ساله نیز در هنگام آب تنی در یک رودخانه فصلی غرق شد و جان خود را از دست داد.

وی عدم آشنایی با فنون شنا و بی احتیاطی را هم عامل مرگ این کودک ۵ ساله دانست و از انتقال جسد به پزشکی قانونی خبر داد.

 سرهنگ ترکارانی متذکر شد: رودخانه ها و کانال های آب و استخرهای کشاورزی حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیانشان از مکان های ایمن و استخرها برای شنا استفاده کنند.

وی با ابراز تاسف از چنین رخدادهایی به والدین توصیه کرد بیشتر مراقب کودکان خود باشند و از بردن کودکان به حریم رودخانه ها برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخواشی خودداری کنند.

کانال های روباز و ناایمن به ویژه در روستای محرزی یکی از معضلات شهری خرمشهر است که هر از چند گاهی قربانی می گیرد. ماموریت لایروبی کانال های روباز محرزی چندی پیش به قرارگاه کربلا سپرده شد و هنوز برنامه دقیقی از لایروبی و ایمن سازی این انهار از سوی هیچ مرجعی گزارش نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان