//
کدخبر: ۲۰۶۳۳۶ //

مظنونان اصلی قتل ۲ زن میان‌سال دستگیر شدند

تحقیقات درباره پرونده قتل دو زن که قربانی جنایت‌های جداگانه شده‌اند، با دستگیری دو مظنون وارد مرحله‌ای تازه شد.

مظنونان اصلی قتل 2 زن میان‌سال دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

در اولین پرونده جسد زن مجهول‌الهویه‌ای ساعت چهار بامداد چهارمین روز مرداد ماه در اتوبان صیاد کشف و با آغاز تحقیقات سرانجام هویت مقتول شناسایی و یک مظنون در رابطه با این قتل دستگیر شد. جسد این زن میان‌سال را کارگر فضای سبز شهرداری هنگام آبیاری شمشاد‌های خیابانی حوالی پاسداران در نزدیکی بزرگراه صیاد شیرازی پیدا کرد. ساعتی بعد مأموران کلانتری 102 پاسداران در محل حضور یافتند و با جسد خون‌آلود زنی روبه‌رو شدند که حدودا ۴۵‌ساله بود و لباس بیرون بر تن داشت. در بررسی اولیه مشخص شد زن با اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده و سنگ خون‌آلودی هم در کنار او افتاده است.

  با اطلاع موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران او در محل حضور یافت و تیمی از کارآگاهان اداره‌ دهم پلیس‌ آگاهی نیز تحقیقات را آغاز کردند. در نخستین بررسی‌ها هیچ مدرک شناسایی‌ای از مقتول کشف نشد، اما مأموران در کف دست چپ مقتول سه کلمه مجزا که با خودکار نوشته شده بود مشاهده کردند که احتمال می‌رفت سرنخی برای کشف راز قتل باشد. همچنین تیم پزشکی قانونی در تن‌پیمایی مقتول با آثار خراشیدگی و دفاعی روی بدن وی روبه‌رو شدند که از درگیری با قاتل و قصد فرار قربانی از محل حکایت داشت. در پایان معاینات اولیه نیز مشخص شد حدود چهار ساعت از مرگ زن میان‌سال گذشته است. در ادامه شناسایی هویت مقتول در اولویت قرار گرفت و در نهایت مردی که پس از کشف جسد اعلام کرده بود همسرش مفقود شده است، با مراجعه به پزشکی قانونی جنازه را به‌عنوان همسر خود شناسایی کرد. به این ترتیب مأموران یک قدم به کشف راز قتل نزدیک شدند. شوهر متوفی گفت همسرش برای گرفتن وام از خانه خارج شد و برای این کار طلاهایش را همراه خود برده بود. این در حالی بود که همراه جسد طلایی پیدا نشده بود. در ادامه نیز دوربین‌های حوالی بانکی که زن میان‌سال قصد مراجعه به آن را داشت مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد مقتول سوار یک تاکسی از آنجا دور شد. با ادامه تحقیقات و ردزنی پلیسی مشخص شد تاکسی در تصاویر دوربین‌های اطراف محل کشف جسد نیز دیده شده است. بنابراین راننده شناسایی و احضار شد، اما راننده ابتدا با دیدن تصویر زن میان‌سال سوارکردن او را انکار کرد. این مرد در ادامه با دیدن تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌ها‌ لب به اعتراف گشود و گفت: من آن زن را می‌شناختم و گاهی که قصد داشت جایی برود، او را به مقصد می‌بردم. آن روز هم او را سوار کردم و بعد هم در حوالی پاسداران پیاده شد و بعد از آن دیگر از او خبر ندارم.

در حال حاضر راننده تاکسی با توجه به اینکه آخرین فردی است که مقتول را زنده دیده‌ و این موضوع را انکار کرده است، در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از این مرد ادامه دارد.

در دومین پرونده نیز زن میان‌سالی به قتل رسیده است و در حال حاضر تحقیقات با بازداشت خواستگار سابق او ادامه دارد. جسد این زن 59ساله تیر ماه سال گذشته در خانه‌اش پیدا شد و شواهد موجود در صحنه جرم از جمله پودر قرص آرامبخش حکایت از مرگ خودخواسته داشت. اما در ادامه با معاینه جسد مشخص شد زن خفه شده است و عامل یا عاملان جنایت با انگیزه صحنه‌سازی پودر قرص را در محل گذاشته‌اند. همچنین در دست زن میان‌سال یک کارت عابربانک پیدا شد و با شناسایی صاحب عابربانک مرد میان‌سال در این رابطه گفت: من خواستگار این زن بودم ولی او ازدواج کرد. اخیرا او را به طور اتفاقی دیدم و او گفت که قصد دارد از همسرش جدا شود و من که هنوز ازدواج نکرده‌ام دوباره پیشنهاد ازدواج دادم‌، او هم پذیرفت و من هم برای اینکه کارها زودتر انجام شود کارت عابربانکم را به او دادم تا در صورت نیاز پول وکیل بدهد و بعد از آن از او خبر نداشتم تا اینکه بازداشت شدم. بنا بر این گزارش تحقیقات از این مظنون نیز همچنان ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان