//
کدخبر: ۲۰۶۲۰۱ //

تلاش ها برای یافتن کوهنورد زن مفقود شده ادامه دارد

عملیات جستجوی کوهنورد مفقود شده در دماوند، امروز صبح مجددا آغاز شد.اما به دلیل بارش برف در ارتفاع ۴۳۰۰ متر و هوای متغیر در ارتفاعات پایین دست عملیات جستجو به کندی صورت می‌گیرد.

تلاش ها برای یافتن کوهنورد زن مفقود شده ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجشنبه گذشته یک کوهنورد زن که قصد فتح قله دماوند را داشت، مفقود شد، همراهان او از سقوط این زن کوهنورد خبر داده‌اند. عملیات جست‌وجو که از همان روز اول آغاز شده بود، دیشب به دلیل تاریکی متوقف شد اما عملیات جستجو امروز صبح مجددا آغاز شد. دیروز منطقه پایین‌دست یخچال دوبیسل توسط پهپاد و اعضای تیم امدادی به طور کامل جست‌وجو شد اما اثری از فرناز دولتخواه کوهنورد گم شده، پیدا نشد. با توجه به وضعیت جوی حاکم بر منطقه عملیات که در ارتفاع بالای ۴۰۰۰ متری قرار دارد، شروع مرحله بعدی عملیات از ساعت ۳ بامداد امروز آغاز شده است.

عصر دیروز دو تیم تازه‌نفس و حرفه‌ای با ابزارهای امدادی و فنی کامل وارد روستای ناندل شدند. با پیوستن محمد کباری، مسئول امداد و نجات کوهستان هلال احمر به تیم‌های کاوشگر منطقه، جست‌وجوها با ترکیب جدید و برنامه وسیع‌تر و مناطق احتمالی دیگر از جمله ارتفاعات دره "یخار" از صبح امروز آغاز شده است.

یکی از مسئولان کارگروه جست‌وجو و نجات هیات کوهنوردی استان مازندران به خبرنگار گفت که از دیشب، بارش برف در ارتفاعات بالای ۴۳۰۰ متر باعث سفیدپوش شدن منطقه و هوای متغیر در ارتفاعات پایین دست، باعث بارش باران همراه با باد شده و عملیات جست‌وجو را با کندی مواجه کرده است.

عصر دیروز کاپشن کوهنورد مفقود شده، در ارتفاعات نزدیک یخچال دوبیسل پیدا شده و البته کوهنورد مفقود، کاپشن فوق را به تن نداشته و همچون کوله‌پشتی جزو لوازم جدا شده از وی در هنگام سقوط بوده است.

شایعه پیدا شدن پیکر این کوهنورد نیز صحت ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان