//
کدخبر: ۲۰۵۴۶۹ //

مرد زن نما بعد از فرار ناموفق از زندان برزیل خودش را حلق آویز کرد + عکس

سرکرده یک باند تبهکار برزیلی که سعی داشت با پوشیدن لباس زنانه و تغییر چهره از زندان فرار کند، مدتی پس از دستگیری در حالی که حلق آویز شده بود در سلولش پیدا شد.

مرد زن نما بعد از فرار ناموفق از زندان برزیل خودش را حلق آویز کرد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 "کلاووینو دا سیلوا"ی ۴۲ ساله، قاچاقچی مواد مخدر شنبه گذشته با پوشیدن لباس های زنانه و استفاده از یک ماسک سیلیکونی و کلاه گیس قصد فرار از زندان را داشت که دستگیر  و با تدابیر شدید امنیتی به زندان بازگردانده شد.

این زندانی که به یک دهه حبس محکوم شده بود، پس از این که دختر ۱۹ ساله اش به ملاقات او در زندانی واقع در غرب "ریو دو ژانیرو" رفته بود، سعی داشت با پوشیدن لباس های او به جای دخترش از زندان خارج شود.

او قصد داشته دختر خود را در زندان رها کند اما با توجه به رفتار عصبی اش به هنگام خروج از زندان، ماموران متوجه حرکات مشکوک او شده و دستگیرش می کنند.

دا سیلوا پس از دستگیری به زندانی با حداکثر شرایط امنیتی منتقل شد اما مدتی بعد در حالی که با ملحفه خود را حلق آویز کرده بود در سلولش پیدا شد.

"دا سیلوا" از سرکرده های باند "فرماندهی سرخ"، یکی از قدرتمندترین گروه های جنایی این کشور بوده که کنترل قاچاق مواد مخدر را در بخش بزرگی از ریو به دست دارد.

به گفته پلیس برزیل تحقیقات در ارتباط با پرونده هم چنان ادامه دارد.

هفته گذشته نیز مقامات برزیل از کشته شدن دست کم ۵۷ نفر به دنبال درگیری های خونین میان زندانیان زندانی در ایالت "پارا"ی این کشور خبر دادند. در ماه مه میلادی نیز در جریان حملات در یک زندان در ایالت "آمازوناس" برزیل دست کم ۵۵ زندانی کشته شدند.

بنا بر گزارش اسکای  جمعیت زندانیان برزیل با افزایش هشت برابری طی سه دهه اخیر به حدود ۷۵۰ هزار زندانی رسیده و در جایگاه سوم جهان از نظر شمار بالای زندانیان قرار گرفته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان