//
کدخبر: ۲۰۳۴۲۱ //

خودکشی پدر پس از قتل فجیع دختر و همسر

داخل خانه بودم که متوجه درگیری بین مادر و پدر شدم، مادرم حین درگیری به سمت حمام فرار کرد، خواهر ۲۰ ساله‌ام آن زمان در حال استحمام داخل حمام بود...

خودکشی پدر پس از قتل فجیع دختر و همسر
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 14:15 امروز (4 مرداد 98) مأموران کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی در جریان وقوع قتلی در محله مرتضی‌گرد قرار گرفته و به سرعت خود را به صحنه جرم رساندند.

تیم انتظامی با حضور در صحنه جرم با دو جسد مواجه شد، یکی از اجساد مربوط به زنی 42 ساله بود که با ضربه تبر به گردنش در حمام خانه به قتل رسیده و جسد دیگر نیز متعلق به مردی 57 ساله بود که در طبقه اول منزل قرار داشت.

مأموران در گام نخست تحقیقات متوجه شدند مرد میانسال پس از قتل همسر و حمله خونین به دخترش در حمام خانه، با پارچه خود را از چارچوب در آویزان کرده و به زندگی‌اش پایان است.

بررسی‌‌های بیشتر نشان داد دختر 20 ساله قاتل، پس از ایراد جراحت توسط پدر، به بیمارستان انتقال یافته است.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ پسر 17 ساله قاتل رفتند که وی در اظهاراتش به مأموران گفت: من و خانواده‌ام از اتباع افغانستان هستیم و در این منزل (محل وقوع قتل) سکونت داریم.

وی افزود: در طبقه زیرزمین کارگاه مبلی وجود دارد و من در آنجا مشغول کار بودم که برادر پنج ساله‌ام سراسیمه نزد من آمد و گفت پدر و مادرم با هم وارد مشاجره شده‌اند.

وی ادامه داد: من نیز به سرعت به طبقه اول رفتم و با جسد بی‌جان و حلق‌آویز شده پدرم مواجه شدم، پدرم سالها مشکل اعصاب و روان داشت و همیشه با مادرم درگیر بود.

این پسر نوجوان افزود: پدرم هر زمان که با مادرم درگیر می‌شد، می‌گفت تو (مادرم) را می‌کشم.

مأموران در گام بعدی تحقیقات سراغ دیگر فرزند این خانواده که پسری 10 ساله بود، رفتند و وی در اظهاراتش به مأموران گفت: داخل خانه بودم که متوجه درگیری بین مادر و پدر شدم، مادرم حین درگیری به سمت حمام فرار کرد، خواهر 20 ساله‌ام آن زمان در حال استحمام داخل حمام بود، پدرم با تبر به سمت حمام رفت و پس از قتل مادرم به خواهرم حمله‌ور شد.

بررسی‌های درباره این پرونده ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید، دختر جوان نیز به دلیل ضربات وارد شده به کمر، کتف و شانه در ساعت 17:45 به کام مرگ فرورفته است.

تحقیقات از اعضای این خانواده نشان داد که مراسم عروسی دختر جوان قرار بوده چند روز دیگر برگزار شود و حتی کارت عروسی آنها نیز پخش شده بود.

سرگرد رضا اسلام‌نژاد؛ رئیس کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی با اعلام این خبر گفت: قاتل و همسرش حدود 22 سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند و متشکل از خانواده‌ای هفت نفره بودند.

وی تصریح کرد: مراتب به مقام محترم قضایی نیز  اعلام شده و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۴۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان