//
کدخبر: ۲۰۲۸۸۲ //

آخرین جزئیات از پلمپ آرایشگاه‌های زنانه فعال در زمینه مدلینگ در اراک

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:در طرح نظارت بر واحدهای صنفی، ۴ آرایشگاه زنانه در اراک به سبب تبلیغات غیرمتعارف مدلینگ در فضای مجازی، با دستور قضائی پلمب شد.

 آخرین جزئیات از پلمپ آرایشگاه‌های زنانه فعال در زمینه مدلینگ در اراک
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پلمپ 4 آرایشگاه زنانه در اراک اظهار داشت: در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان از تبلیغات مدلینگ 4 واحد آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و شناسایی و بازدید از این واحدهای صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، 4 آرایشگاه زنانه به سبب فعالیت‌های غیرقانونی مدلینگ با دستور مقام قضائی پلمب و متصدیان مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان