//
کدخبر: ۲۰۲۶۹ //

دستگیری سارقان ۲ میلیاردی طلا در شیراز

رئیس پلیس استان فارس از دستگیری سارقان 20 میلیارد ریال طلا از یک خانه خبر داد. فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی کاراگاهان مجرب پلیس آگاهی در این راستا سه نفر شناسایی و طی عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر و به جرم ارتکابی اقرار کردند.

دستگیری سارقان 2 میلیاردی طلا در شیراز

به گزارش فرتاک نیوز،سردار احمد علی گودرزی گفت: یک باب منزل متعلق به یکی از شهروندان در شیراز مورد دستبرد سارقان واقع شده که با توجه به حساسیت موضوع و ارزش بالای اموال سرقتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران  قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: اکیپی از کاراگاهان اداره عملیات ویژه از صحنه سرقت بازدید و مشخص شد سارقان با استفاده از کلید وارد منزل شده و با دستگاه برش و دیلم اقدام به تخریب سه دستگاه گاوصندوق داخل منزل کرده و محتویات آن ها را که شامل مقادیری قابل توجه طلاجات به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال و تعدادی اسناد و مدارک صاحب منزل بوده را به سرقت برده اند.

 

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی کاراگاهان مجرب پلیس آگاهی در این راستا سه نفر شناسایی و طی عملیات جداگانه و غافلگیرانه دستگیر و به جرم ارتکابی اقرار کردند.

 

سردار گودرزی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد کلیه اموال مسروقه شامل چندین جلد سند منزل، خودرو و مدارک شناسایی ، تعداد چهار دستگاه گوشی موبایل، طلا و جواهرات گران قیمت شامل تعداد 10 سرویس طلا، برلیان و الماس ، 28 حلقه انگشتر ، 11 حلقه دستبند تک پوش و النگو ، 10رشته زنجیر و گردنبند ، 10جفت گوشواره و 5 عدد مدال و پلاک طلا کشف شد.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان