//
کدخبر: ۱۹۹۳۸۶ //

قاتلان بی رحم بوشهر و جم در دام پلیس / سلاخی ۲ نفر به بدترین شکل

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری عاملان ۲ قتل در شهرهای جم و بوشهر خبر دادو گفت: عامل قتل در بوشهر پس از ۴ روز و در جم پس از ۳ روز دستگیر و روانه زندان شدند.

قاتلان بی رحم بوشهر و جم در دام پلیس / سلاخی 2 نفر به بدترین شکل
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار خلیل واعظی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه کشف جرایم در استان بوشهر در کوتاه‌ترین زمان با تلاش نیروهای پلیس شناسایی و کشف می‌شود اظهار داشت: در راستای آرامش مردم شاهد افزایش 37 درصدی کشف جرائم خشن و جنایی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

 وی از کشف عاملان قتل در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: : فردی که همکار 34 ساله‌اش را در یکی از پمپ بنزین‌های شهر بوشهر با ضربات چاقو به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه جسد مقتول به خارج از شهر انتقال داده شده بود خاطر نشان کرد: این حادثه 11 تیر ماه امسال رخ داد که پس از 4 روز با عملیات پلیسی قاتل شناسایی و امروز در هنگام ورود به یکی از مراکز درمانی بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد .

سردار واعظی با بیان اینکه جسد مقتول در چاله‌ای در اطراف چغادک دفن شده بود گفت: پس از کشف جسد طی مراحل قانونی در اختیار خانواده مقتول قرار گرفت و متهم روانه زندان شد.

وی از تسلیم شدن قاتل دیگری در شهر جم خبر داد و بیان کرد: فردی که پس از درگیری با دوست خود در شهرجم با ضربات چاقو سبب مرگ و متواری شده بود سرانجام پس از 3 روز خود را تسلیم پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وقوع این حادثه خاطر نشان کرد:در پی درگیری چند جوان در شهر جم با همدیگر یکی از آنان مصدوم و به بیمارستان منتقل می‌شود و لحظاتی بعد در بیمارستان بر اثر شدت جراحات ناشی از چاقو خوردگی فوت می‌کند.

سردار واعظی تصریح کرد: در پی این حادثه با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم دو نفر از عوامل درگیری بلافاصله دستگیر ولی یکی دیگر متواری شد که پس از اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در شهر شیراز قبل از دستگیری توسط پلیس شناسایی می‌شود که با همکاری خانواده‌اش قاتل روز گذشته خود را تسلیم پلیس کرد.

رئیس پلیس استان بوشهر بیان کرد: متهم در تحقیقات به قتل مقتول با ضربات چاقو بر اثر مشاجره و درگیری اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه به همراه 2 همدست دیگرش روانه زندان شدند.ب

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان