//
کدخبر: ۱۹۵۶۲۸ //

دستگیری جاعل حرفه ای در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری جاعل حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

دستگیری جاعل حرفه ای در اسلام آبادغرب
به گزارش فرتاک نیوز،

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب ضمن خبردستگیری جاعل حرفه ای در شهرستان اسلام آباد غرب گفت:  دربازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اسناد ساختمان، برگ سبز خودرو، شناسنامه و برگه های تامین قرار وثیقه مربوط به دادسرا کشف شد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب با کارهای اطلاعاتی از فعالیت شخصی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان در کار جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع شدند.  

وی یادآوری کرد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، منزل فرد مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که طی آن تعداد زیادی سند ساختمان، شناسنامه، برگ سبز خودرو و برگه های قرار تامین دادسرا و ... کشف کردند.

سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده که دارای مدرک کارشناسی نیز می باشد برای 3 نفر دیگر نیز اقدام به جعل مدرک کرده بود که این افراد نیز شناسایی و تلاش برای دستگیریشان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: فرد جاعل با جعل اسناد اقدام به فروش خودروهای سرقتی و واحدهای مسکونی به افراد مختلف کرده و همچنین با جعل اسناد دادسرا برای تامین قرارهای وثیقه متهمان و سایر مدارک و نامه های رسمی ادارات و ارگانهای دولتی اقدام می کرد.

وی در پایان گفت: تحقیق برای روشن شدن احتمالی ابعاد دیگری از ماجرا کماکان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان