//
کدخبر: ۱۹۵۴۰۶ //

اعلام دلیل تیراندازی بامدادی در مهرآباد

عامل تیراندازی بامدادی در مهرآباد توسط عوامل کلانتری ۱۱۹ دستگیر شد.

اعلام دلیل تیراندازی بامدادی در مهرآباد
به گزارش فرتاک نیوز،

 حوالی ساعت یک بامداد امروز ماموران عملیات کلانتری مهرآباد از طریق مرکز فوریت‌های پلیس در جریان یک مورد تیراندازی در خیابان فرحزادی مهرآباد قرار گرفته و در محل حاضر شدند.

با حضور ماموران عوامل اورژانس نیز در محل حضور داشتند و مرد ۳۷ ساله‌ای را مشاهده کردند که از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در جلوی خانه خود افتاده است و ادعا می‌کند که از سوی فردی آشنا در کوچه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

در همین راستا تحقیقات مقدماتی برای کشف موضوع،  شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار قرار گرفت که به لحاظ تناقض گویی مصدوم و بنابر قرائن و شواهد موجود که از جیب‌های وی یک خشاب و تعدادی تیر جنگی کشف شد و با توجه به اینکه احتمال کشف مدارکی برای شفاف شدن موضوع وجود داشت، ماموران با مجوز قضایی به منزل این فرد وارد شدند که در راه پله مجتمع مسکونی و کف اتاق و قسمت‌هایی از دیوار نیز آثار خون مشاهده شد.

 در بازرسی از منزل این فرد یک قبضه اسلحه کلت به همراه تعدادی فشنگ جنگی که در تیشرت پوشانده و در آشپرخانه مخفی شده بود، به همراه دو عدد پوکه و ۵۰۰ گرم مواد پیش ساز شیشه، ۱۱ گرم شیشه و ۵۰ گرم هروئین کشف و ضبط شد.

در ادامه عملیات پلیسی و اقدامات فنی مشخص شد مرد ۳۱ ساله‌ای که از دوستان مصدوم است در پی اختلاف بر سر مواد مخدر با ورود به منزل وی اقدام به درگیری کرده که پس از تیراندازی از محل خارج شده  است. ماموران برای دستگیری وی اقدامات خود را  آغاز کرده و در ساعت چهار بامداد وی را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و با توجه به اظهاراتش مبنی بر اینکه یکی از دوستانش نیز در این ماجرا دخیل بوده، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان