//
کدخبر: ۱۹۴۱۳۷ //

راز چادرهای مختلط دخترها و پسرها در آمل / بازداشت ۱۰ زن و مرد که لیدر تورهای پلید بودند + عکس

خبرهایی مبنی بر انهدام باند مروج عقاید انحرافی و باورهای شیطانی در ارتفاعات کوهستانی و جنگلی محور هراز از روز گذشته در فضای مجازی مخابره شد که دادستان عمومی و انقلاب آمل در این زمینه گفت: تحقیقات برای شناسایی باند ترویج عقاید انحرافی ادامه دارد.

راز چادرهای مختلط دخترها و پسرها در آمل / بازداشت 10 زن و مرد که لیدر تورهای پلید بودند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 به بهانه تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی این روزها بیشتر از گذشته شاهد سفرهای کوتاه جوانان دختر و پسر در دل طبیعت هستیم و مناطق ییلاقی منطقه لاریجان و محور مواصلاتی هراز از این امر مستثنا نیست.

  خبرهایی روز گذشته در فضای مجازی مبنی بر انهدام کمپ چند صد نفره مختلط با عقاید انحرافی در ارتفاعات آمل باعث شد تا با دقت لازم به بررسی موضوعی بپردازیم که میانگین سنی بیشتر افراد آن بین 20 تا 30 سال بودند.

تورهای گردشگری و طبیعت‌گری بدون مجوز با دعوت و فراخوان فضای مجازی از افراد مختلف در سنین جوانی به اهداف شوم خود می‌اندیشیدند که با در بسته خوردند و با ورود دستگاه قضایی، عوامل امنیتی و اطلاعاتی به دام قانون گرفتار شدند.

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل در این زمینه در جمع خبرنگاران با اعلام انهدام باند مروج عقاید انحرافی و باورهای شیطانی در ارتفاعات کوهستانی و جنگلی محور هراز، اظهار کرد: با پردازش و بررسی گزارش‌هایی مبنی بر تجمع بزرگ مروج عقاید و باورهای شیطانی محل مورد نظر شناسایی شده و طی چندین روز تردد خودروها که از مناطق مختلف کشور بودند، گزارش شد.

على طالبى با اشاره به ایجاد گروه طبیعت‎گردی در فضای مجازی و دعوت به تجمع و تور، افزود: موضوع از حساسیت ویژه برخوردار بوده و پس از ورود به محل تجمع اختلاط نامناسب دختران و پسران به همراه ایجاد کمپ و چادرهای بزرگ مشاهده شد.

وی با اشاره به کشف و ضبط اقلام و وسایل عقاید انحرافی، مقادیر بسیار زیادى از مشروبات الکلى، انواع مواد مخدر و تعدادى از سگ‎هایی با نژاد مختلف، بیان کرد: در این بین تعدادی از خودروهای شخصی کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل با اعلام نصب دوربین‌های مداربسته برای شناسایی تردد خودروها به همراه ممانعت از ورود افراد ناشناس در محل تجمع مختلط پس از ایجاد یک تیم امنیتى، یادآور شد: پس از انهدام این باند تعداد ١٠ نفر از افراد اصلى و زن و شوهر لیدر برای انجام تحقیقات لازم دستگیر شدند.

این مسؤول با اعلام موفقیت‌آمیز بودن عملیات انهدام باند، گفت: تحقیقات لازم برای شناسایی و اهداف گسترده باند ترویج عقاید اعتقادی و انحرافی در دستور کار جای دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل نیز در این مورد اظهار کرد: هنجارشکنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران باید بدانند که آمل و مناطق مختلف آن حیاط خلوت هنجارشکنان نیست.

جابر عسگری با اشاره به انهدام باند بزرگ مختلط با عقاید انحرافی و دین‌ستیزانه در این شهرستان، افزود: طی روزهای گذشته اقدامات و فعالیت‎های این باند با دقت رصد می‌شد و شناسایی و آگاهی لازم این باند از بین رفت.

وی تصریح کرد: عوامل اصلی گرداننده این تور که با تجمع بزرگ دختران و پسران در راستای ترویج عقاید انحرافی، تخریب اعتقادات و فرهنگ اسلامی گام برمی‌داشتند به دام قانون گرفتار شدند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان