//
کدخبر: ۱۹۲۶۹۰ //

دختران پولدار شمال تهران در دام پزشک پلید / دختر ۱۴ ساله راز کامران را فاش کرد

تیزهوشی دختر 14 ساله کافی بود تا خواستگار فریبکار به ایستگاه آخر کلاهبرداریهایش برسد.این دختر نوجوان وقتی سوار خودروی آژانس شد تا سر کلاس برود، با دیدن راننده وی را که در نقش پزشک از دختردایی اش خواستگاری کرده بود، شناخت.چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای از ماجرای کلاهبرداری خواستگار جوانش خبر داد.

دختران پولدار شمال تهران در دام پزشک پلید / دختر 14 ساله راز کامران را فاش کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

این دختر به بازپرس پرونده گفت: آخرین روزهای سال گذشته پسر شیک پوشی همراه با خواهرش به خانه ما آمدند و در حالی که پسر جوان خود را پزشک عمومی معرفی کرده بود، از من خواستگاری کرد.

 بعد از چند جلسه که خانواده ام با این پزشک جوان و خواهرش آشنا شدند، با رضایت من قبول کردند با «کامران» ازدواج کنم، اما کامران خواست قبل از عقد رسمی مدتی با هم در تماس باشیم تا با روحیات و اخلاق هم بیشتر آشنا شویم.

وی افزود: در این مدت با کامران که نقش خواستگارم را داشت، در تماس بودم و هر روز اعتمادم به وی بیشتر می شد تا اینکه کامران ادعا کرد با یک شرکت لیزینگ خودرو آشناست و می تواند با شرایط مناسبی ماشین بخرم.

دختر جوان ادامه داد: آنقدر حرفهایش را باور داشتم که بدون هیچ حرفی 10 میلیون تومان به حسابش واریز کردم و مدارکی را هم که میخواست در اختیارش قرار دادم، اما بعد از یک هفته کامران دیگر پاسخگوی تماس هایم نبود و تازه متوجه گرفتار شدن در دام کلاهبرداری این جوان شیک پوش شدم.

بدین ترتیب بازپرس پرونده دستور داد تا تیم ویژهای از پلیس برای ردیابی خواستگار فریبکار وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست آلبوم مجرمان سابقه دار را پیشروی دختر جوان قرار دادند و مشخص شد کلاهبردار جوان تازه کار است.

در حالی که ردی از تبهکار حرف های در دست نبود، ماموران پی بردند طعمه های دیگری در شمال پایتخت نیز گرفتار این خواستگار فریبکار شده اند.

تحقیقات در این مرحله نشان دادکه طعمه های این جوان شیک پوش همگی از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده و ماموران احتمال دادند که خواستگار جوان از قبل طعمه هایش را شناسایی کرده است.

تجسس های پلیس ادامه داشت تا اینکه دخترعمه یکی از طعمه ها با مراجعه به پلیس از شناسایی خواستگار فراری دخترش خبر داد.

این دختر که 14 سال دارد، به ماموران گفت: روزی که پسر جوان به خواستگاری دختردایی ام آمد، من در خانه آنها میهمان بودم و چهره کامران را کامل به یاد دارم و وقتی شنیدم که وی کلاهبرداری کرده، خیلی ناراحت شدم.

وی افزود: چند روز پیش قصد داشتم با آژانس به کلاس زبان بروم و وقتی سوار خودرو شدم، دیدم جوان راننده همان کامران است و در همه مسیر سعی کردم خودم را از نگاهش پنهان کنم تا با شناسایی من فراری نشود.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با عکس چهره نگاری شد های که در دست داشتند، به آژانس خودرو رفته و صاحب آژانس وقتی ماموران را دید، ادعا کرد که کامران مسافر داشته و تا نیم ساعت دیگر بازمی گردد.

ماموران در حالی که لباس شخصی به تن داشت، داخل مغازه در انتظار بودند که کامران وارد مغازه شد و صاحب آژانس وی را به ماموران معرفی کرد و جوان فریبکار دستگیر شد.

کامران نخست خود را بیگناه معرفی میکرد، اما وقتی پیشروی طعمه هایش قرار گرفت، ناچار لب به اعتراف گشود.

وی در اعترافاتش گفت: در آژانس وقتی با همکاران و مسافرهایم صحبت میکردم، طعمه هایم را شناسایی می کردم و از خواهرم میخواستم در مراسم خواستگاری همراهی ام کند.

خواستگار جوان افزود: ابتدا خواهرم با این اقدام من مخالفت می کرد، اما وقتی التماسش کردم و با چرب زبانی هایم وسوسه اش کردم، پذیرفت تا تنها برادرش را در این کلاهبرداری ها کمک کند.

بعد از شناسایی طعمه هایم، خواهرم به بهانه خواستگاری به خانه آنها می رفت و در مراسم بعدی، من به عنوان پزشک عمومی برای دیدن دختر جوان میرفتم و با اعتمادسازی نزد خانواده به بهانه آشنا داشتن در شرکت لیزینگی خودرو از آنها پول گرفته و سپس ناپدید می شدم.

پسر جوان در پایان گفت: چون تازه کار بودم، فکر نمی کردم دستگیر شوم و نمیدانم چطور ماموران توانسته اند مرا شناسایی کنند. بنابر این گزارش، تجسس ها برای دستگیری خواهر جوان و شناسایی دیگر طعمه های این خواهر و برادر ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان