//
کدخبر: ۱۹۱۳۷۷ //

مرگ دلخراش کارگر خانم نیشابوری در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور از مرگ دلخراش کارگر خانم نیشابوری در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در این شهرستان خبر داد

مرگ دلخراش کارگر خانم نیشابوری در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، سید مهدی حسینی اظهار کرد: صبح امروز حادثه گیرکردن لباس خانمی در بین دستگاه فشرده‌سازی ضایعات پلاستیک در یک انبار ضایعات واقع در روستای بوجخک این شهرستان به سامانه125، بلافاصله تیم نجات ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی به محل اعزام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور بابیان اینکه لباس این کارگر در حین کار به دستگاه گاردن گیرکرده و وی را به سمت خود کشیده بود، یادآور شد: مأموران آتش‌نشانی با حضور درصحنه و مشاهده این خانم در بین گاردن دستگاه، عملیات نجات و رهاسازی را آغاز کردند.

وی با اشاره به بیرون آوردن این خانم از بین دستگاه ابراز کرد: مصدوم پس از رهاسازی تحویل نیروهای اورژانس 115 شد اما متأسفانه براثر جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

حسینی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی و فنی در حین کار خاطرنشان کرد: هنگام کار با دستگاه‌هایی که قطعات متحرک دارند حتماً باید نکات ایمنی رعایت شود و حتی‌الامکان روی این قطعات محافظ نصب شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۳۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان