//
کدخبر: ۱۸۷۸۴۷ //

طلبکار ۵۰۰ میلیون تومانی به ضیافت مرگ رفت / نفرت از مقتول زمینه ساز اقدام به قتل دو نفر دیگر

مرد کلاهبردار که نمی‌خواست بدهی 500 میلیون تومانی‌اش را به دوست خود بپردازد وی را به قتل رساند و جسدش را در چاه انداخت.

طلبکار 500 میلیون تومانی به ضیافت مرگ  رفت / نفرت از مقتول زمینه ساز اقدام به قتل دو نفر دیگر
به گزارش فرتاک نیوز،

مرد جنایتکار پس از قتل می‌خواست خواهر و خواهرزاده مقتول را نیز بکشد که با حضور بموقع همسایه‌ها ناکام ماند.حوالی ساعت چهار بامداد چهارشنبه - ۲۵ اردیبهشت - خبر اسیدپاشی در محله چشمه علی شهرری به پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بسرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۱ شهر ری به محل اعزام شدند.

   مأموران کلانتری با حضور در محل، دریافتند موضوع اسیدپاشی صحت ندارد اما یک قتل رخ داده است. لحظاتی بعد، مأموران انتظامی قاتل را درحالی که داخل یک انباری و پشت تعدادی میلگرد پنهان شده بود، بازداشت کردند.پس از بازداشت قاتل وی به قتل دوست 47 ساله‌اش اعتراف کرد و گفت که جسد وی را داخل چاه فاضلاب انداخته است. همچنین مأموران زنی میانسال و پسر جوانی را که بشدت مجروح شده بودند در محل پیدا کردند.

قاتل که مردی میانسال بود در تشریح این جنایت گفت: بیش از ۱۰ سال با مقتول آشنایی رفت و آمد خانوادگی داشتم و رفاقت ما صمیمی بود. در طی این سال‌ها چند کار مالی با مقتول انجام دادم، تا اینکه از مدتی قبل بر سر موضوعات مالی با هم اختلاف پیدا کردیم و من 500 میلیون تومان به او بدهکار شدم. این اختلافات ادامه‌دار شد. جر و بحث بین من و مقتول ادامه داشت تا اینکه شامگاه ۲۳ اردیبهشت وی را برای حل و فصل موضوعات مالی به خانه‌ام دعوت کردم و در پارکینگ آپارتمان مشغول صحبت شدیم، من به او گفته بودم یا پولش را پس می‌دهم یا در صورت تمایل او می‌توانم وی را برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد به دوبی بفرستم.

قاتل اظهار داشت: داخل پارکینگ جر و بحثمان بالا گرفت و کار به فحاشی کشید تا اینکه مقتول یک چوب از روی زمین برداشت و دو ضربه به من زد، من نیز که آموزش دفاع‌شخصی دیده‌ام، توانستم او را خلع سلاح کنم و چوب را از دستش بگیرم.در پارکینگ خانه ما چاهی برای یکسان‌سازی آب و فاضلاب حفاری شده بود در هنگام درگیری کنترلم را از دست داده و با چوب ضربه سنگینی به صورت مقتول زدم و او تعادلش را از دست داد، آنقدر از او نفرت داشتم که می‌خواستم با طناب خفه‌اش کنم، اما جسدش را داخل چاه انداختم.

پس از قتل، با خواهر و خواهرزاده‌اش که پسری ۲۱ ساله بود تماس گرفتم و آنها صبح چهارشنبه به خانه ما آمدند، آنقدر از مقتول نفرت پیدا کرده بودم که می‌خواستم مابقی اعضای خانواده‌اش را نیز بکشم، داخل پارکینگ خواهر و خواهرزاده مقتول از ماجرا باخبر شدند و خواهرزاده وی با من درگیر شد و از شدت عصبانیت به من حمله‌ور شد که او را نیز مجروح کردم و داخل چاه انداختم، سپس به سراغ خواهر مقتول رفتم و او را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادم، اما پسرش که در دهانه چاه گیر افتاده بود خودش را بیرون کشید و با داد و فریاد وی همسایه‌ها باخبر شده و پلیس از راه رسید. مقتول ۵۰۰ میلیون تومان از من طلب داشت، اما می‌گفت باید سه میلیارد تومان به وی بدهم. من هم به دروغ گفتم می‌توانم او را برای کار به دوبی بفرستم. اما در واقع منظور از فرستادن وی به دوبی، کشتن او بود، مقتول نیز ماجرای دوبی را با خانواده‌اش در میان گذاشته بود و یکی دیگر از خواهران مقتول برای سرمایه‌گذاری در دوبی، خانه و خودرواش را زیرقیمت فروخته بود.

سرهنگ موقوفه‌ای، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهم این پرونده ادامه دارد و با دستور مقام قضایی متهم در بازداشت به سر می‌برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان