//
کدخبر: ۱۸۶۳۹۰ //

درگیری مرگبار راننده تاکسی با ۲ مزاحم خیابانی بر سر مسافر خانم

۲ مزاحم خیابانی که هنگام آزار مسافر زن یک تاکسی، راننده آن را کشته بودند دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

۳ دوست که قصد مزاحمت برای یک دختر را داشتند تاکسی سبزرنگ را تعقیب کردند، غافل از اینکه سرنوشتی تلخ را رقم خواهند زد.

ساعت ۵ عصر رهگذران شاهد ویراژهای پژوی نقره ای رنگ بودند. در این درگیری راننده و سرنشینان پژو قصد داشتند برای مسافر تاکسی سبزرنگ که زنی جوان بود مزاحمت ایجاد کنند که راننده تاکسی مانع این کار شد و به این ترتیب راننده پژو با لایی کشی های خطرناک می خواست تاکسی را مجبور به توقف کند.

با متوقف شدن پراید سبزرنگ، راننده و سرنشینان پژو از خودرویشان پیاده و به سوی راننده تاکسی حمله ور شدند و وی را بی رحمانه زیر مشت و لگد گرفتند.

در این درگیری راننده تاکسی که به عقب هل داده شده بود تعادل خود را از دست داد و سرش بشدت به جدول کنار خیابان برخورد کرد. جوان های مزاحم وقتی دیدند راننده دچار خونریزی شده و نیمه جان کنار جوی آب افتاده سریع سوار خودرویشان شدند و پا به فرار گذاشتند.

با انتقال راننده تاکسی به بیمارستان توسط ۲ تن از رهگذران، تیمی از پلیس نیز برای بررسی ماجرا وارد عمل شد و تحقیقات خود را آغاز کرد. با گذشت چندین ساعت تلاش پزشکان برای نجات مرد جوان، ولی وی به خاطر شدت ضربه و خونریزی مرگ را در آغوش گرفت. با گزارش مرگ راننده تاکسی به بازپرس ویژه قتل دستور داد تا سرنخی از جوان های شرور به دست بیاورند.

در تجسس ها یکی از شاهدان که از نزدیک با درگیری مرگبار روبه رو بود گفت: راننده تاکسی مرد بسیار خوبی بود.  دختر جوانی که کنار خیابان ایستاده بود برای فرار از مزاحمت های سرنشینان پژو سوار تاکسی شد ولی آن جوان ها دست بردار نبودند و با ویراژهایشان نمی گذاشتند تاکسی به راه خود ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: بین راننده پژو و راننده تاکسی مشاجره ای در گرفت و با ویراژهای هولناک پژو، پراید سبزرنگ مجبور به توقف شد و ۲ جوان تبهکار پس از پیاده شدن راننده جوان را زیر باد کتک گرفتند که آخرین ضربه آنان باعث زمین خوردن راننده شد و سر وی به جدول برخورد کرد. کارآگاهان در تحقیقات دیگر موفق شدند توسط چندین تن از اهالی خیابان شماره پژو را به دست بیاورند و با ردیابی آن مالک و نشانی وی را به دست آوردند.

با این وجود دستگیری ۲ جوان جنایتکار در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت و آنان با مراجعه به آدرس مالک و تحقیق از وی دریافتند خودرو در روز حادثه در اختیار پسر وی بوده است و وی چندین روزی است که به مسافرت رفته است.

کارآگاهان ردیابی های ویژه خود را به کار بستند و پس از چندین هفته تعقیب و مراقبت موفق شدند در ۲ عملیات غافلگیرانه این ۲ جوان را به نام های «محمد» و «حمیدرضا» دستگیر کنند.

جوان های شرور در بازجویی ها ادعا کردند که روز حادثه با سرعت بسیار بالایی رانندگی می کردند و در یک لحظه نزدیک بوده با خودروی تاکسی تصادف کنند، به همین خاطر به وی اعتراض کرده اند و وی در خیابان سد راه آنان شده است و با آچار به سویشان حمله ور شده و چاره ای جز دفاع از خود نداشته اند و پس از درگیری نیز فکر نمی کردند که راننده به کام مرگ فرو رفته باشد.

با ادعاهای ۲ جوان شرور، شاهدان درگیری مرگبار به دادسرا دعوت شدند و در مواجهه حضوری بین آنان مشخص شد که «محمد» و «حمیدرضا» با برخی اظهارات دروغین قصد گمراه کردن پلیس را داشته اند که با روبه رو شدن با شاهدان به ناچار لب به اعتراف گشودند.

با مشخص شدن جزییات حادثه، کارآگاهان برای تکمیل پرونده بازسازی صحنه جنایت را به اجرا درآوردند و بدین ترتیب زوایای تاریک این جنایت نیز برای آنان روشن شد. با صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت از سوی بازپرس ، پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری فرستاده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۳۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان