//
کدخبر: ۱۸۵۳۴ //

تجاوز به چپ راننده پراید به مرگ ۵ نفر انجامید

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تجاوز به چپ راننده یک دستگاه سواری پراید و برخورد با دو وسیله نقلیه دیگر، ۵ کشته برجای گذاشت.

تجاوز به چپ راننده پراید به مرگ ۵ نفر انجامید

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ نادر رحمانی درباره جزییات  این تصادف که ساعت ١٢ ظهر سه شنبه در استان گلستان اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر١٩ محور آق میش به گالیکش باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو ۴۰۵و یک دستگاه پراید دیگر و کشته شدن ۵  نفر شد.

وی  همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٤ شنبه در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین اتوبوس بنز و پراید در کیلومتر ١٠ محور بناب روی داده که یک نفر مجروح به جای گذاشته است. علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی راننده اتوبوس بوده است.

این اتوبوس از مبدا بوکان به مقصد تبریز با تعداد ٢٢ نفر سرنشین در حال حرکت بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین با اشاره به جزییات تصادف زنجیره ای در استان اردبیل،گفت: تصادف بین سواری پژو ۴۰۵، کامیون ولوو و اتوبوس مان و به دلیل سبقت غیرمجاز راننده پژو اتفاق افتاده و منجر به مجروح شدن راننده پژو شده است. این تصادف ساعت ١٣ سه شنبه در کیلومتر ۲۵ محور خلخال رخ داده و اتوبوس از مبدأ تهران به مقصد اردبیل و بدون مسافر در حال حرکت بوده است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان