//
کدخبر: ۱۸۴۰۵ //

شهر بدره در آستانه انفجار مهیب/ نشت بنزین از تانکر حامل سوخت تردد خودروها را مختل کرد

تانکر حامل 22 هزار لیتر بنزین ساعتی پیش از مسیر اصلی منحرف شد و با تیر چراغ برق برخورد کرد و بر اثر این برخورد بخشی از مخزن خودرو دچار شکستگی شد و سوخت داخل این تانکر به بیرون نشت کرد و خیابان اصلی شهر بدره را در آستانه انفجار مهیبی قرار داد.

شهر بدره در آستانه انفجار مهیب/ نشت بنزین از تانکر حامل سوخت تردد خودروها را مختل کرد

به گزارش فرتاک نیوز، شهردار بدره گفت: ساعت 16 امروز یک دستگاه تانکر نفتکش با 22 هزار لیتر بنزین دچار حادثه شد و در برخورد با تیر برق کنار خیابان و شکستگی تانکر، محموله بنزین از آن به بیرون نشت کرد و احتمال انفجار و آتش سوزی در محل را ایجاد کرد.

احمد جاسمی روز سه شنبه اظهار کرد: بدنبال این حادثه مسئولان ستاد بحران و نیروهای آتش نشانی و خدمات رسان شهری در محل حاضر شده و نسبت به تخلیه منازل و مغازه های اطراف و همچنین مسدود کردن ورودی های اطراف حادثه اقدام کردند.

وی در مورد علت این حادثه افزود: بنابر اظهارات راننده نفتکش، دور زدن غیر مجاز یک وسیله نقلیه سواری در میدان ورودی شهر و تلاش راننده تانکر برای عدم برخورد با این وسیله نقلیه باعث انحراف تانکر و سقوط در جدول کنار خیابان و برخورد با تیر چراغ برق شد.

جاسمی در مورد اقدامات انجام شده برای جلوگیری از وقوع حادثه ناگوار، یادآور شد: بلافاصله با گچ اندود کردن محل نشت از پیشروی آن جلوگیری شد و هماهنگی لازم با ایمنی شرکت نفت برای اعزام پمپ مخصوص تخلیه انجام گرفت.

شهردار بدره با بیان اینکه با توجه به فاصله حدود 40 کیلومتری این شرکت از محل حادثه، حضور اکیپ مخصوص تخلیه محموله زمانبر است، افزود: همه افراد غیر مسئول از محل حادثه دور شده و نیروهای امدادی و آتش نشانی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در محل در حالت آماده باش کامل هستند.

شهر بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و براساس نتایج سرشماری سال گذشته حدود چهار هزار و 500 نفر جمعیت دارد.

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان