//
کدخبر: ۱۷۷۶۹۴ //

تاکید امام جمعه کرمانشاه به حضور تمام سازمانها و ارگانها تا رفع کامل مشکلات مناطق سیل زده

تمام توان دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف تا رفع کامل مشکلات مناطق سیل‌زده استان به کارگیری شود

تاکید امام جمعه کرمانشاه به حضور تمام سازمانها و ارگانها تا رفع کامل مشکلات مناطق سیل زده
به گزارش فرتاک نیوز،

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام توان دستگاه ها و ارگان های مختلف تا رفع کامل مشکلات مناطق سیل زده باید به کارگیری شود و با جبران خسارت های ناشی از سیل تا حد ممکن بخشی از آلام مردم تسکین یابد.

آیت الله "مصطفی علماء" روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گفت: چنین حوادثی باید درس عبرت شود تا در تمام تصمیم گیری ها و ساخت و سازها آینده نگری داشته باشیم و هر گونه حادثه احتمالی را در نظر بگیریم.

تاکید ایت ا... عما بر حضور سازمانها در مناطق سیل زده

امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از استاندار و مجموعه مدیریتی استان و نیروهای نظامی و انتظامی افزود: بحمدلله با پیش بینی به موقع و انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب مشکل جدی در استان به وجود نیامد و اوضاع تحت کنترل بود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید با بررسی دقیق مناطق خطرپذیر در حوادث طبیعی مختلف خصوصاً سیل را شناسایی کرد و در فرصت های مناسب و شرایط جوی آرام آنان را ساماندهی و در مقابل حوادث ایمن کرد تا در چنین شرایطی باعث غافلگیری و بروز خسارات نشوند.

تاکید ایت ا... عما بر حضور سازمانها در مناطق سیل زده

وی خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش ها و خدمات دولتی همچنان به همراهی و ارسال کمک های مردمی به سیل زدگان چه در داخل استان و چه در استان های دیگر خصوصا استان همجوار ما یعنی لرستان نیاز هست و اطمینان دارم که مردم شریف استان با بصیرت و موقعیت شناسی از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان