//
کدخبر: ۱۷۶۷ //

خانه ای در نظام آباد در آتش سوخت

طبقه سوم خانه مسکونی درمنطقه نظام آباد تهران طعمه آتش سوزی شد و خسارت مالی زیادی برجای ماند.

خانه ای در نظام آباد در آتش سوخت

طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی درمنطقه نظام آباد تهران طعمه آتش سوزی شد و خسارت مالی زیادی برجای ماند.

 

به دنبال اطلاع رسانی این آتش سوزی توسط همسایگان و شهروندان به سامانه125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی در ساعت12:29 روزگذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های2و93را به محله نظام آباد، خیابان سلمان فارسی اعزام کرد.

آتش سوزی گسترده یک منزل مسکونی درشرق تهران

حسن علیمردانی معاون منطقه6 عملیات آتش نشانی تهران که در محل حضور داشت در این باره گفت: آتش سوزی دریک ساختمان سه طبقه مسکونی اتفاق افتاد و طی آن یک واحد مسکونی 70 مترمربعی به نحوی شعله ور بود که آتش از پنجره ها زبانه می کشید.

آتش سوزی گسترده یک منزل مسکونی درشرق تهران

 وی اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور درنزدیکی محل حادثه به دلیل تنگی معبر و عدم ورود خودروهای آتش نشانی مجبور شدند چندین بند لوله آتش نشانی را به هم متصل کنند تا آب مورد نیاز برای خاموش کردن این آتش سوزی را تامین کنند.

 

علیمردانی درادامه ابراز داشت: نیروهای آتش نشانی با استفاده ازتجهیزات کامل انفرادی و دستگاه تنفسی به کانون آتش در طبقه سوم نزدیک شده و با استفاده از دو رشته لوله آب پرفشارآتش نشانی، شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.

آتش سوزی گسترده یک منزل مسکونی درشرق تهران

 وی خاطرنشان کرد: این آتش سوزی به رغم گسترده بودن آن خوشبختانه هیچ گونه مصدومیتی به دنبال نداشت و نیروهای آتش نشانی بعد از مهارکامل آتش سوزی، دود غلیظ ناشی ازآن را به وسیله فن های قوی به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.

 

معاون منطقه 6 عملیات گفت:علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان این منطقه عملیاتی در دست بررسی است.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان