//
کدخبر: ۱۷۵۵۷۸ //

دستگیری ۳ تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سه تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش خبر داد.

دستگیری 3 تن از عاملان قتل راننده جوان در رودخانه ایرندگان خاش
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری افزود: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو 405 slx  سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده بودند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان بود به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو 405 با راه بندان در مسیر عبورشان برای آنها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آنها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

سردار قنبری عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ های موجود و یک سری تحقیقات میدانی 3 تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده همدستان خود را معرفی کردند که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۵۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان