//
کدخبر: ۱۷۵۲۴۷ //

راز شوهر خیانتکار و زن همسایه چگونه لو رفت؟+ عکس

: یک زن راز شوهر خیانتکار و زن همسایه را فاش کرد. عکس‌های پنهانی و یک نوار ضبط شده از خلوت‌های این مرد و زن همسایه آنها را شوکه کرد.

Y4evg1Goj1Qu

به گزارش فرتاک نیوز؛  وقتی تیمی از ماموران پلیس پای در خانه ای گذاشتند که زن و شوهری دعوای شدیدی با هم داشتند  در تحقیقات خود از همسر  مرد عصبانی شنیدند که مچ  بهنام را  زمانی که اوبا زن همسایه به نام منصوره در خانه خلوت کرده بودند  گرفته است.

شوهر ثریا در برابر پلیس زنش را دروغگو و بددل معرفی کرد و ثریا در این مرحله ضبط و میکروفونی که در خانه شان جاسازی کرده بود را در اختیار پلیس قرار داد و راز رابطه شوهر وزن همسایه را فاش کرد..

بهنام و منصوره دستگیر شدند و ثریا در افشاگری بیشتر به ماموران گفت: سال گذشته وقتی به رابطه پنهانی شوهرم با زن جوان پی بردیم آنها را وقتی در یکی از باغ‌های لواسان خلوت کرده بودند به دام انداختیم و شوهرم تعهد داد دیگر از این کارها نکند اما باور نداشتم و در خانه میکروفون و ضبط کار گذاشتم و با پسرانم به کمین نشستیم و دیدیم منصوره از خانه شان خارج شد و به خانه ما رفت بعد دست به کارشدیم و درحالیکه پلیس را خبر کرده بودیم به داخل خانه رفتیم اما منصوره فرار کرد و بهنام باز زورگویی کرد در حالیکه ما کلی عکس هم از کثافت کاری های او داریم و خواهان مجازاتش هستیم.

پرونده در دادسرا پیگیری می شود تا پس از صدور کیفرخواست در دادگاه پیش روی قضات قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان