//
کدخبر: ۱۷۵۱۱۴ //

طی ۲۴ ساعت گذشته وقوع ۹ تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از وقوع 9 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این تصادفات 22 نفر مجروح و 4 نفر فوت کردند.

طی 24 ساعت گذشته وقوع ۹ تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علیرضا رضایی امروز، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان، اظهار داشت: کلیه راه‌های اصلی استان ترافیک نیمه سنگین و محورهای طبس- یزد، طبس- بشرویه، طبس- دیهوک، دیهوک- فردوس، دیهوک- کرمان و بیرجند- قاین سنگین گزارش شده است.

وی از وقوع 9 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: طی این تصادفات  22 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی از وقوع یک فقره تصادف در ساعت 5:30 دقیقه صبح امروز خبر داد و گفت: بر اثر  واژگونی سواری سمند در کیلومتر 135 محور دیهوک به کرمان متأسفانه 4 نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم شد.

رضایی علت این حادثه را خستگی و خواب‌آلودگی راننده خودرو اعلام و تبیین کرد: بیشتر تصادفات به‌دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و انحراف و تجاوز به چپ بوده است.

وی از رانندگان خواست با توجه به شروع تعطیلات نوروزی ضمن رعایت سرعت مطمئنه هنگام رانندگی در صورت خواب آلودگی در مسیر حتما استراحت کنند تا از اینگونه حوادث پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی تأکید کرد: رانندگان در ساعات پایانی شب از رانندگی خودداری کرده و در طول مسیر نیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ جددا خودداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۱۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان