//
کدخبر: ۱۷۵۰۶۹ //

پسر جوان یک میلیارد تومان عیدی از تهرانی ها گرفت!

مرد فریبکار با کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش اقدام به برداشت میلیونی کرد و در 2 هفته پول میلیاردی به جیب زد.

پسر جوان یک میلیارد تومان عیدی از تهرانی ها گرفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران گفت: چندی قبل ماموران پلیس فتا در جریان برداشت‌های میلیونی غیرمجاز از حساب 35 نفر در مناطق شمالی تهران قرار گرفتند.وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که متهم با کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش از طریق دستگاه اسکیمر و با در اختیار داشتن رمزهای کارتی اقدام به برداشت از حساب‌های بانکی سوژه هایش کرده است.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: ماموران با اقدامات کارشناسی و هماهنگی با موسسات بانکی خیلی زود موفق به شناسایی عامل این برداشت‌های غیرمجاز شدند و در عملیاتی اطلاعاتی این متهم را دستگیر کردند.

رییس پلیس فتا تهران گفت: در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی از حدود 3 ماه قبل به عنوان شاگرد مغازه در چند فروشگاه شمال تهران با توجه به جلب اعتماد مشتریان اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش کرده و با در اختیار داشتن رمزهای آنها از 2 هفته قبل شروع به برداشت 40 تا 50 میلیون تومانی از حساب افراد کرده است.

وی عنوان کرد: این متهم که تازه کار است بالای یک میلیارد تومان از حساب افراد پول برداشت کرده است و 35 مالباخته شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود افراد دیگری در دام این متهم گرفتار شده باشند که تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ تورج کاظمی به رکنا گفت: متهم در فروشگاه‌های مختلفی در مناطق سعادت آباد، پاسداران و مناطق شمالی تهران طعمه‌هایش را شکار کرده است.

توصیه پلیسی

رییس پلیس فتا تهران با توصیه به شهروندان گفت: در زمان خرید از فروشگاه‌ها، کارت‌های بانکی در اختیار صندوق‌داران قرار ندهید و خود افراد برای خرید از کارت بانکی‌شان اقدام کنند و در صورت در اختیار قرار دادن کارت بانکی به فروشگاه‌ها خودتان رمز کارت بانکی را وارد کنید و از قرار دادن رمز کارت بانکی در اختیار دیگران خودداری کنید.

وی افزود: باید به این نکته توجه داشته باشید که به طور متناوب رمزهای بانکی خود را تغییر دهید که در دام مجرمان گرفتار نشوید.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر طعمه‌های احتمالی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان