//
کدخبر: ۱۷۲۰۷۵ //

آتش‌سوزی در یک کمپ‌ ترک اعتیاد بندرعباس

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات‌درمانی استان هرمزگان از فوت یک تندر پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بندرعباس خبرداد.

آتش‌سوزی در یک کمپ‌ ترک اعتیاد بندرعباس
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر فاطمه نوروزیان افزود: در حادثه آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بندرعباس ۱۲ مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان این که هفت تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید محمدی و پنج تن به بیمارستان خلیج‌فارس منتقل شدند، اظهار کرد: یک مرد حدوداً ۴۵ ساله نیز پیش از رسیدن به بیمارستان در اثر مشکل تنفسی ناشی از دود در محل حادثه، جان خود را از دست داده بود و سایر مصدومان نیز دچار عوارض ناشی از دود شده بودند که پس از درمان مرخص شدند.

در همین خصوص معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: پس از وقوع آتش‌سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان بندرعباس، سریعاً مأموران آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن امینی زاده با بیان این که مأموران آتش‌نشانی پس از اطلاع، از ایستگاه شماره سه به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با تدبیر فوری و مناسب و تخریب دیوار، افراد از میان آتش و دود خارج و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: مأموران آتش‌نشانی سریع و به‌موقع تمامی افراد گرفتار در آتش را نجات دادند و عملیات رهاسازی نیز صورت گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان