//
کدخبر: ۱۷۰۴۶۶ //

پیوستن شرکت‌کنندگان همایش بین‌المللی آتش‌نشانی به کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک»

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیوستن شرکت کنندگان حاضر در چهارمین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری به کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» خبر داد.

پیوستن شرکت‌کنندگان همایش بین‌المللی آتش‌نشانی به کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک»
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال سومین سالی است که کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» با هدف ارتقا ایمنی و پرهیز از انجام اقدامات خطرناک در چهارشنبه سوری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از این کمپین مخالفت با چهارشنبه سوری نیست گفت: بلکه هدف ما این است که مراسم چهارشنبه سوری که یک جشن ملی و آئین باستانی است در امنیت کامل و همچون شیوه اصیل خود برگزار شود و بنابراین شرکت کنندگان در این کمپین نیز با رعایت همین اصول تلاش می‌کنند تا چهارشنبه سوری به دور از هر نوع حادثه‌ای برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش ملی آتش نشانی و ایمنی شهری اظهار کرد: در این همایش ده‌ها شرکت کننده از آتش نشانی‌های سراسر کشور حضور داشته‌اند و در حاشیه آن بسیاری از فرماندهان و مدیران آتش‌نشانی سراسر کشور و نیز دیگر شرکت کنندگان به این کمپین پیوستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان