//
کدخبر: ۱۶۸۴۸۷ //

عکس جسد زن تهرانی که زمین او را بلعید + جزییات دردناک

سقوط بانوی سالخورده به داخل چاهی به عمق 15 متر در حیاط منزل شخصی ، مرگ وی را رقم زد.

عکس جسد زن تهرانی که زمین او را بلعید + جزییات دردناک
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از تماس همسر و فرزندان زنی 74 ساله با سامانه ۱۲۵ تماس و اطلاع رسانی حادثه سقوط بانوی سالخورده به داخل چاه در منزل شخصی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 3:20 بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه 71 و 72 را به همراه گروه امداد و نجات 12 به بزرگراه رسالت، نرسیده به خیابان دردشت، روانه کرد.

 مهدی حقی معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: محل حادثه ساختمان قدیمی بود که در قسمت حیاط آن چاهی به عمق 15متر حفر شده و بانوی 74 ساله ای به درون آن سقوط کرده بود.

سقوط+مرگبار+بانوی+سالخورده+در+چاه+15+متری+

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، با توجه به کمی فضا برای برپا کردن تجهیزات چاه، با استفاده از یک نردبان کارگاه نجات را ایجاد کردند و یکی از نجاتگران با استفاده از تجهیزات لازم و رعایت نکات ایمنی وارد چاه شد.

سقوط+مرگبار+بانوی+سالخورده+در+چاه+15+متری+

وی افزود: نجاتگر آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر خود را به مصدوم رساند و وی را پس از تثبیت به بالای چاه و سطح زمین انتقال داد.

حقی تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله معاینات اولیه را بر روی این بانوی سالخورده انجام دادند که متاسفانه مرگ وی از سوی تیم پزشکی در همان دقایق اولیه سقوط در چاه تایید شد.

وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است، تاکید کرد: آتش نشانان و نجاتگران این سازمان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و پوشاندن دهانه چاه و نیز ارائه تذکرات ایمنی لازم به حاضرین، پیکر مصدوم را جهت بررسی علت مرگ در پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی دادند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان