//
کدخبر: ۱۶۵۱۴ //

قاتل نزاع در زرندیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی زرندیه گفت: قاتلی که در هشتم اسفند ماه دریک نزاع برادر نامادری خود را به قتل رسانده بود توسط نیروهای آگاهی شهرستان دستگیر شد.

قاتل نزاع در زرندیه دستگیر شد

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ محمدرضا روشندل افزود: پس از درگیری بین 2 نفر در منطقه خشکرود شهرستان زرندیه در هشتم اسفند ماه گذشته، این قاتل برادر نامادری خود را به یکی از باغات منطقه برد و پس از درگیری ، موجب زخمی شدن مقتول شد.

وی اظهار کرد: این فرد قبل از مرگ مقتول وی را به آتش کشید و پیکر نیمه جان او توسط نیروهای مردمی به بیمارستان اعزام شد اما به دلیل شدت ضربات وارده و سوختگی، جان باخت.

سرهنگ روشندل دلیل این حادثه را نزاع و اختلاف خانوادگی عنوان و تصریح کرد: قاتل ساکن شهرستان بهارستان استان تهران است که در تعقیب و گریز نیروهای آگاهی در شهرستان زرندیه دستگیر شد.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه، این فرد در بازجویی ها به قتل و جرم خود اعتراف کرده است.

سرهنگ روشندل همچنین در خصوص تیراندازی روستای حسین آباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز گفت: عامل تیراندازی در این روستا زمانی که برای تهیه مایحتاج مواد غذایی در سوپر مارکت روستا حضور داشت، پس از تعقیب و مراقبت توسط نیروهای آگاهی شهرستان دستگیر شد.

وی اضافه کرد: این فرد با یک قبضه اسلحه وینچستر به سه منزل مسکونی در روستای حسین آباد تیراندازی کرده و متواری شده بود.

وی اظهار داشت: متهم علت تیراندازی را درگیری لفظی بین افراد سه منزل مسکونی اعلام کرد که در این خصوص پرونده ای برای تحقیقات بیشتر تشکیل شده است.

سرهنگ روشندل توضیح داد: دراین تیراندازی به کسی آسیب نرسیده بود.

شهرستان زرندیه با مرکز مامونیه بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد و ازز شهرستان های 12 گانه استان مرکزی است.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان