//
کدخبر: ۱۶۲۷۰۴ //

راه‌اندازی گشت ریلی پلیس راه آهن

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به راه اندازی گشت ریلی در پلیس راه آهن T از افزایش کشف ۶۵ درصدی سرقت و ۱۰۹ درصدی دستگیری سارقان از سوی این پلیس خبرداد.

راه‌اندازی گشت ریلی پلیس راه آهن
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار شرفی در مراسم راه اندازی گشت ریلی پلیس راه آهن کشور ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: راه اندازی این گشت در راستای صیانت و حفاظت از خطوط ریلی در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی، امنیت را نیاز فطری انسان و بستری برای رشد وتعالی دانست و گفت: امروز امنیت کشور در عالی ترین شرایط قرار دارد و پلیس با پشتیبانی و حمایت مردم همیشه در صحنه، امنیت لازم برای توسعه کشور را فراهم می کند.

شرفی از راه آهن به عنوان سمبل توسعه کشور و یکی از مولفه های اقتدار ملی نام برد و گفت: ماموران پلیس راه آهن با هم افزایی خوب، درک درست از مأموریت و شناخت صحیح از نقش خود و تعامل با همکاران شرکت راه آهن رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تعامل و ارتباط خوب بین پلیس و سایر دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: برای سنجش میزان امنیت داخلی باید به ارتباط و تعامل بین پلیس و اقشار مختلف جامعه توجه کرد.  به برکت نظام جمهوری اسلامی تعامل و ارتباط خوبی بین پلیس و مردم وجود دارد و پلیس اقتدار خود را از این تعامل به دست آورده است.

وی، عملکرد و اقدامات پلیس راه آهن کشور را مطلوب ارزیابی کرد و از افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت و ۱۰۹ درصدی دستگیری سارقان در ۹ ماهه امسال توسط پلیس راه آهن خبر داد.

شرفی به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در حوزه پلیس راه آهن اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از ۳۷۰ درصد رشد داشته و همچنین در مبارزه با مواد مخدر از نظر کمی صد درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان ضمن قدردانی از مدیران شرکت راه آهن کشور به خاطر حمایت و پشتیبانی از پلیس راه آهن، اظهار امیدواری کرد: گشت پلیس ریلی در پیشگیری از حوادث در خطوط ریلی عملکرد شایسته‌ای  برای خدمت به مردم قدردان داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان