//
کدخبر: ۱۶۰۱۵۴ //

رهایی آرش از اعدام در یک قدم چوبه دار+ عکس

پسر جوانی که 12 سال پیش در نزاع خیابانی یکی از هم محله‌ای‌هایش را با شیشه شکسته به قتل رسانده بود پس از محاکمه به قصاص محکوم شد اما هنگامی که این جوان یک قدم با چوبه دار فاصله داشت توانست با جلب رضایت خانواده مقتول از اعدام نجات یابد.

YuwRsR4ioRpR

به گزارش فرتاک نیوز و براساس گزارش پلیس در سال 85 دو پسر جوان به نام فرید و آرش در یک نزاع خیابانی با هم درگیر شدند که فرید در اثر اصابت شیشه نوشابه و جراحت دچار خونریزی شدید شد و در بیمارستان جان سپرد و ضارب - آرش - هم به اتهام قتل بازداشت شد تا اینکه پس از 12 سال با رضایت خانواده شاکی مورد عفو قرار گرفت.این جوان صبح روز گذشته از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبدالهی، منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شود. قضات پس از شور باتوجه به اینکه متهم 12 سال در بازداشت بوده و حداکثر مجازات عمومی 10 سال است، حکم آزادی او را صادر کردند.

گفت‌و‌گو با مرد زندانی

 

چند سال داری؟

 

36 سال

چرا مرتکب قتل شدی؟

فرید به مادر مرحومم ناسزا گفت که با این ناسزا خون جلوی چشمانم را گرفت و وقتی باهم درگیر شدیم ضربه‌ای با تکه شیشه نوشابه به پهلویش زدم اما نمی‌دانستم با این ضربه می‌میرد.

چند سال در زندان بودی؟

حدوداً 12 سال

چطور از خانواده مقتول رضایت گرفتید؟

پدرم خانه‌مان را فروخت و پولش را به خانواده مقتول داد.

الان چه حسی داری؟

بسیار پشیمانم چون دو خانواده را گرفتار کردم. پدرم سر پیری مستأجر شده و خانواده فرید هم جوان‌شان را ازدست داده‌اند و من هم 12 سال از بهترین دوران عمرم را پشت میله‌های زندان گذراندم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان