//
کدخبر: ۱۵۶۱۸۴ //

بارش برف مدارس استان آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند

بارش برف در برخی از مناطق استان آذربایجان شرقی مدارس را به تعطیلی کشاند.

 بارش برف مدارس استان آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند

 به علت بارش برف سنگین و سردی هوا برخی پایه تحصیلی در بعضی از مناطق استان  فردا شنبه 8 دی ماه تعطیل اعلام شد.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در منطقه سراب همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است اما امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود و در منطقه جلفا تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است.

در منطقه صوفیان تمامی مدارس روستایی در تمام دوره‌های تحصیلی تعطیل است و مدارس شهر صوفیان در دوره‌های استثنائی، پیش دبستانی و دبستان تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با 2 ساعت تأخیر شروع و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه ورزقان تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود. در منطقه مرند همه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و همچنین امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در بخش تسوج مدارس استثنائی، پیش‌دبستانی و دبستان شهری و روستای تعطیل است و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با 2 ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنند و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه کلیبر تمامی دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح  و مدارس استثنائی، کودکستان، پیش‌دبستانی شهری تعطیل است و تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت می‌کنندخواهند کرد و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان