//
کدخبر: ۱۵۴۰۵۴ //

۲ زن روسپی همراه با پیرمرد کفتار صفت به دریا رفتند / امواج ۲ جسد را پس دادند+ عکس

یکی از قاچاقچیان موادمخدر به اتهام تجاوز و قتل دو زن روسپی دستگیر شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

یک مرد کانادایی به اتهام خرید و فروش مواد مخدر Drugs و قتل Murder دو زن روسپی دستگیر شد.

متهم، آندره تامین 65 ساله که قاچاقچی Smuggler معروفی بوده حین انتقال کوکائین و هروئین از طریق کشتی با دو زن روسپی آشنا شد و پس از دعوت به سفر، آن ها را به داخل کشتی برد و مورد تجاوز Rape قرار داد.

وی پس از تجاوز به دو زن جوان 25 و 30 ساله آن ها را با تزریق هروئین به قتل رساند و جسدشان را در دریا رها کرد.

گشت دریا پس از چند روز که جسد دو زن را در دریا کشف کرد با انتقال اجساد به ساحل و تماس با اداره پلیس Police گزارش کشف جسد را اعلام کرد.

پس از این که بازرس و ماموران پلیس محل حادثه Incident را بررسی کردند اجساد را به پزشکی قانونی برای افشای هویت و چگونگی قتل انتقال دادند.

پزشکی قانونی پس از معاینات پزشکی اعلام کرد که دو زن قبل از مرگ مورد تجاوز قرار گرفتند و بعد با تزریق مواد اوردوز کرده و به قتل رسیدند و طبق اثرات کبودی که در بدنشان دیده شده نشان می دهد به اجبار در بدن قربانیان مواد تزریق شده است.

ماموران تحقیق پس از تحقیقات اولیه متوجه شدند دو زن روسپی آخرین بار در کنار بندر کشتی های لاکچری در دریای استرالیا دیده شدند که همراه با مردی مسن به داخل یکی از کشتی ها رفتند.

ماموران پس از تحقیقات و تعقیب و گریز آندره تامین را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری به افسربازجو گفت که از چیزی خبر ندارد و او مردی سرشناس است که شغلش واردات و صادرات لباس است و تاکنون با هیچ زن روسپی در ارتباط نبوده است اما افسربازجو طبق تحقیق های به دست آمده به او اعلام کرد که وی کارش قاچاق Contraband مواد مخدر بوده و آخرین بار با 70 کیلوگرم کوکائین در کشتی همراه با دو قربانی به سمت استرالیا رفتند.

آندره پس از این که متوجه شد تمامی جرائمش لو رفته است مجبور به اعتراف شد و اعلام کرد که دو زن را پس از تجاوز به قتل رسانده است.

اکنون افسرپرونده پس از تکمیل پرونده متهم را به زندان Prison منتقل کرد تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان