//
کدخبر: ۱۵۳۲۳۲ //

بازیگر زن سرشناس درباره فساد در سینمای ایران همه چیز را گفت + عکس

مریم کاویانی درباره پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی اظهار کرد: طی این مدت پیشنهادات زیادی داشتم اما به نوعی پیشنهاد دلچسبی برایم نبوده و ترجیح دادم در آنها بازی نکنم.

بازیگر زن سرشناس درباره فساد در سینمای ایران همه چیز را گفت + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

اینکه می گویم پیشنهاد دلچسب نبوده شامل فیلمنامه نه چندان خوب، دستمزد کم و همین طور گروهی می شود که دوست نداشتم با آنها کار کنم.

او درباره فاصله گرفتن خود از فضای سینما تاکید کرد: من همواره سینما را ترجیح می دهم اما به واسطه فعالیت مداومم در تلویزیون به طور ناخودآگاه از فضای سینما دور شدم. سینما و تلویزیون در همه جای دنیا تفکیک شده است و من هم به واسطه بازی زیاد در تلویزیون به نوعی بازیگر تلویزیون تلقی شدم و همین مرا از سینما دور کرد.

این بازیگر میزان درباره حضور برخی چهره های شبکه های مجازی در سینما به عنوان بازیگر تصریح کرد: دلیل اصلی ورود پرتعداد بازیگرانی که فعالیت بالایی در شبکه های مجازی به سینما تنها و تنها گیشه است. البته این ورود به سینما هیچ ضربه ای نمی زند زیرا سینمای امروز ما تماماً سینمای گیشه است.

وی در همین راستا افزود: متاسفانه امروزه بازیگران بر اساس تعداد فالوور و میزان فعالیت خود در شبکه های مجازی انتخاب می شوند. انگار سینمای امروز تصور می کند که نسبت فروش بلیت رابطه مستقیم با تعداد فالوور یک بازیگر دارد. گرچه این حضور به خود سینما ضربه ای نمی زند اما معنای واقعی هنر لطمه می زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۲۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان