//
کدخبر: ۱۴۶۴۹۹ //

دختر جوان کلاس آموزش دزدی برگزار می کرد ! + جزییات

مرد بدهکار برای پرداخت بدهی ۱۸۰ میلیون تومانی اش در کلاس های آموزش دزدی یک زن شرکت کرد.

دختر جوان کلاس آموزش دزدی برگزار می کرد ! + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

 چندی پیش مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه اش خبر داد. بدنبال اعلام این خبر تحقیقات آغاز شد و در بررسی های اولیه مشخص شد فقط سکه و طلاهای مرد جوان به سرقت رفته است.

بررسی ها در این خصوص ادامه داشت که سرقت های سریالی مشابه در همان محدوده به پلیس اعلام شد و درنهایت مأموران موفق به دستگیری این سارق تکرو شدند.

وی برای تحقیقات به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به سرقت های سریالی به شیوه بالکن رویی اعتراف کرد. او گفت: ساکن یکی از شهرهای جنوبی کشور هستم و چند سال قبل با دوستم رستورانی راه اندازی کردیم. اما بعد از مدتی ورشکسته شدیم و در این میان من ۱۸۰ میلیون تومان بدهکار شدم. از دست طلبکارانم فراری بودم تا این که خیلی اتفاقی در یک گروه تلگرامی با دختر جوانی آشنا شدم.

بعد از مدتی فهمیدم او از سارقان حرفه ای است وقتی مشکل مرا متوجه شد پیشنهاد داد از طریق دزدی بدهی ام را بدهم. بعد به من آموزش داد. من هم از هر سرقتی که انجام می دادم سهم دختر جوان را می پرداختم اما بعد از مدتی رابطه ام با او به هم خورد و من هم که در این مدت سرقت را یاد گرفته بودم به تنهایی از طریق بالکن وارد خانه ها می شدم و فقط سکه و طلا سرقت می کردم. با اعترافات مرد جوان او به دستور بازپرس ایرد موسی روانه بازداشتگاه شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان