//
کدخبر: ۱۴۳۳ //

نشت گاز منوکسید کربن مرگ یک شهروند تهرانی را رقم زد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نشت گاز منوکسید کربن در یک واحد مسکونی 40 متری در محله خاک سفید جان مادر 60 ساله را گرفت و 2 فرزند وی را راهی بیمارستان کرد.

نشت گاز منوکسید کربن مرگ یک شهروند تهرانی را رقم زد

سید جلال ملکی روز پنج شنبه اظهار داشت: ساعت 2:58 بامداد حادثه نشت گاز در یک واحد مسکونی در محله خاک سفید خیابان زهدی به سامانه 125 اعلام و مأموران ایستگاه 92 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه مسکونی همسایگان متوجه حادثه شده و بلافاصله با تماس سامانه 125ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: با حضور آتش نشانان درب این واحد مسکونی در حالی باز شد که یک مادر 60 ساله و 2 فرزند 30و 32 ساله در وضعیت بی حال قرار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: با تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که این مادر در همان لحظات اولیه فوت کرده اما 2 فرزند این مادر زنده بوده و به دلیل مسمومیت شدید توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره علت این حادثه گفت: با بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص شد که استفاده همزمان از آبگرمکن دیواری و بخاری و استفاده دودکش مشترک برای آبگرمکن دیواری و هود آشپزخانه و نداشتن دودکش اچ برای بخاری در پشت بام موجب انتشار گاز منواکسید کربن شده است.

به گفته ملکی ، آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم در ساعت 4:15 بامداد محل را در اختیار عوامل انتظامی داده و به این عملیات پایان دادند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان