//
کدخبر: ۱۴۲۹۶۳ //

رحمان بهمنی معلم جانباز ۸ نفر را از مرگ نجات داد + عکس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر با حضور در منزل خانواده مرحوم «رحمان بهمنی» معلم و جانباز هشت سال دفاع مقدس و اهداکننده عضو به ۸ بیمار، از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده این معلم ایثارگر برای رضایت اهدای عضو فرزندشان، قدردانی کرد.

رحمان بهمنی معلم جانباز ۸ نفر را از مرگ نجات داد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا نوری‌زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر، با حضور در منزل خانواده مرحوم «رحمان بهمنی» معلم و جانباز هشت سال دفاع مقدس و اهداکننده عضو به ۸ بیمار، از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده این معلم ایثارگر برای رضایت اهدای عضو فرزندشان، قدردانی کرد.

وی ادامه داد: اهدای عضو را نشان حقیقی نوع دوستی دانست و خاطرنشان کرد: هر چند برای پدر و مادر سخت است که اعضای جگرگوشه‌هایشان را اهدا کنند اما وقتی می‌بینند با یک اقدام خداپسندانه، عزیز دیگری پا می گیرد و به آغوش پدر و مادر و خانواده‌اش باز می‌گردد، دل به دریا می‌سپارند و راضی می‌شوند.

نوری زاده افزود: مرحوم بهمنی از کوهنوردان حرفه‌ای استان و عضو فعال امدادگر جمعیت هلال احمر کشور بود و در هر کجای ایران اتفاق ناگواری می‌افتاد، داوطلبانه در صحنه حاضر می‌شد و همین روحیه نوع دوستی و ایثارگری، موجب شده بود تا در قید حیات اقدام به تکمیل کارت اهدای عضو کند.

در اقدام خداپسندانه ی دیگری نیز مرحومه «زهرا جعفری» از آموزش دهندگان حوزه سوادآموزی ناحیه 2 اردبیل با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند عضو، جانی دوباره بخشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان