//
کدخبر: ۱۴۱۲۴۲ //
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان سمنان:

۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف شد

سمنان - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف و افراد خاطی پس از دستگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق در گرمسار کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا، سرهنگ رضا بینقی با بیان اینکه طرح ایست و کنترل خودرو های عمومی به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و در راستای حمایت از تولید کالای داخل در محورهای مواصلاتی این استان به صورت مستمر اجرا می شود، تاکید کرد: در همین راستا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار به یک دستگاه نفت کش در محور قم به گرمسار مشکوک شده و با توقف و بررسی مدارک حمل بار این خودرو پی به خارج از شبکه بودن بار خودرو و حمل بدون مجوز شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از توقیف دستگاه نفت کش، آن را به همراه پرونده تحویل مراجع قانونی دادند، افزود: طبق بررسی های به عمل آمده ارزش این میزان نفت گاز ۶۸۰ میلیون ریال است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره بر تشدید برخورد قاطع با قچاق کالا تاکید کرد و یادآور شد: اخلال در امنیت و نظم جامعه خط قرمز نیروهای مسلح استان سمنان به شمار می‌ رود و به شهروندان توصیه می شود در صورت اطلاع از هر گونه رفتار و فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بینقی افزود: قاچاق در زمره مسائلی است که شعار سال و اقتصاد کشور را دستخوش نابسامانی می کند و لذا ناجا در برخورد با جرایم این حوزه بدون هیچ مماشاتی وارد عمل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان