//
کدخبر: ۱۳۳۶۴۵ //

این آبدارچی جوان چه بلایی سر برای مدیرعامل شرکت آورد ؟ + عکس

سرهنگ ضرغام آذین رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس گفت: پنج شنبه شب هفته گذشته جوانی ۳۰ ساله به همراه همدست ۲۰ ساله خود که ساکن مناطق جنوبی تهران هستند، اقدام به سرقت از منزل صاحب کارش می کند.

این آبدارچی جوان چه بلایی سر برای مدیرعامل شرکت آورد ؟ + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

وی در ادامه گفت: متهم ۴ سال پیش به عنوان آبدارچی شرکت توسط آگهی روزنامه در شرکتی استخدام و آغاز به کار کرد و اخیرا اخراج شده بود. از آنجا که متهم می دانست صاحب کارش به مسافرت رفته و منزلش از این بابت چند روزی خالی است، طرح  سرقت از منزل وی را پیاده کرده و همراه با همدست خود اقدام به سرقت از منزل مالباخته می کند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در ادامه با اشاره به ویلایی بودن منزل مالباخته گفت: متهمان در روز سرقت از طریق پنجره وارد منزل شده و زمانی که وارد اتاق ها شدند، گاوصندوقی را مشاهده کردند که کلید آن بر روی گاوصندوق بود؛ سپس درب آن را باز کرده و تمام طلاجات و ارزی که داخل گاو صندوق بود را به سرقت بردند که ارزش مالی این اقلام سرقتی یک میلیارد تومان گزارش شده است.

وی در ادامه در رابطه با نحوه دستگیری سارقان افزود: زمانی که متهمان در حال ورود به منزل مورد نظر بودند نگهبان محل قبل از ورود سارقان آنها را به هنگام ورود به منزل دیده و سریعا با برقراری تماس ماموران پلیس آنها را در جریان این مشاهده گذاشت.

سرهنگ آذین با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در محل وقوع سرقت حضور پیدا کردند، گفت: در این زمان ماموران با استفاده از شلیک تیر هوایی اقدام به دستگیری یکی از سارقان کردند و مقدار قابل توجهی از اموال مسروقه از وی کشف و ضبط شد و متهم دیگر در زمان دستگیری سارق اول از صحنه متواری شد.

5hylk-crop-c0-5__0-5-700x525-75

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق کیفری است، گفت: در بازجویی های به عمل آمده از متهم انگیزه سرقت وی اخراج از شرکت توسط کارفرما و مدیر عامل اعلام شد و وی در پی گرفتن انتقام این اخراج بود.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در پایان در توصیه ای خطاب به شهروندان اعلام کرد: شهروندان از اطلاع دادن برنامه های سفر خود به افراد غریبه خودداری کنند و از نگهداری مقدار قابل توجه ارز و طلاجات در منزل خودداری نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۶۴۵ //
ارسال نظر
 
  • قفل ضد دیلم

    برای پیشگیری از ورود سارقین از طریق پنجره ها و بالکن، باید حفاظ ضد دیلم نصب باشه که قابل تخریب با دیلم، قیچی و جک نباشه و برای پیشگیری از ورود سارقین از دربهای ورودی، باید ابتدا به خاطر بسپاریم که وقتی کلید ساز میتونه حفاظ و دربهایی که فکر میکردیم ضد سرقت هستند و کلید، رمز یا ریموتشون گم شده با شاه کلید یا توپی زنی باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس فقط قفل باید غیر قابل باز شدن یا تخریب باشه، حتی اگر یکی روی درب نصب باشه، مثل قفل ضد دیلم مرد نگهبان که هیچ کلید ساز و دزدی نمیتونه باز یا تخریبش کنه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان