//
کدخبر: ۱۳۱۱۱۱ //

مخفیگاه دزدان هفت چنار پیدا شد + جزییات

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار از دستگیری دزدان یک کارگاه دندان پزشکی که اقدام به سرقت ۴۰ قلم کالای پزشکی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کرده بودند، خبر داد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ قدرت ا... حق پرست، گفت: چندی پیش در پی تماس تلفنی مالک یک کارگاه دندان پزشکی و اعلام سرقت تجهیزات کارگاهش، تیمی از ماموران کلانتری 111 هفت چنار برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و دستگیری دزد یا دزدان را در دستورکار خود قرار دادند. 

 وی با اشاره به تحقیقات مأموران اظهارکرد: ماموران در تحقیقاتی که از صحنه جرم انجام دادند، ردپایی از حضور دو دزد حرفه ای در کارگاه را به دست آوردند و با کسب این سرنخ ها اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند. 

حق پرست با بیان این که سرانجام مخفیگاه دزدان در همان محدوده هفت چنار شناسایی شد، افزود: در ادامه تحقیق با اخذ مجوز از مقام قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری دزدان به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی اقدام به دستگیری آنان کردند. رئیس کلانتری 111 هفت چنار با بیان این که اموال سرقت شده از کارگاه دندان پزشکی نیز کشف و ضبط شد، اظهار کرد: ارزش ریالی این اموال در بررسی های اولیه کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شد. حق پرست از تشکیل پرونده برای دو دزد خبر داد و گفت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان